פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מנוי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏23 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
כבר ארבעה חודשים אני מנסה לבטל מנוי למעריב ללא הצלחה,יתרה מכך,נגרמה לי הרבה עוגמת נפש.אני מנוייה לעיתון מעריב כ-10 שנים בנוסף גם ל"את" ו"רייטינג".בסוף חודש מרץ פניתי למעריב בבקשה לבטל מנוי.נשאלתי מדוע,הסברתי שאין לי צורך יותר,יש לי עיתונים בעבודה ובבית אין לי זמן לקרוא וגם אף אחד מבני הבית לא קורא.כאן התחיל מסע ההיסורים...המוקדנית הודיעה לי שאסור לה לבטל,אלא היא יכולה להקפיא המנוי לחודש וחצי ולאחר מכן אני צריכה לשלוח פקס.שאלתי מדוע כזה סיפור,הרי להצטרף למנוי מספיק שיחה קצרה...ענתה לי "שאלה הנוהלים".
אכן המנוי הוקפא ואני כמו ילדה טובה,ב 15 למאי שלחתי פקס למס' 03-7648612.
חיכיתי כשבועיים -שלושה שמשהו יקרה,כמובן לא קרה כלום,העיתון המשיך להגיע.שוב התקשרתי למעריב,הפעם מי שענתה לי,הודיעה לי שתוך 3 ימים יחזרו אלי.שאלתי למה?"כאלה הנוהלים".אחרי יומיים הגיע הטלפון המאוחל,שוב נשאלתי מדוע אני רוצה לבטל,שוב הסברתי והפעם גם בקשתי בתוקף לבטל סופית ומספיק לטרטר אותי ושוב נאמר לי שיחזרו אלי.לא יאמן!!!
למחרת התקשרה אלי גב' אריאלה,כמובן בשעות העבודה שלי כמו כל שאר השיחות,דרשתי מייד לבטל מנוי,אני לא רוצה לשמוע שום דבר נוסף וזה מאוד מפריע לי וכשהיא המשיכה ללחוץ פשוט נאלצתי לנתק שיחה.הגב' אריאלה לא ויתרה,למחרת שוב התקשרה.הפעם,בנשימה אחת הודיעה לי שאם אין לי זמן לקרוא אז כידי לי במקום העיתון לעשות מנוי למגזינים שלהם,משהו כ 50 ש"ח לחודש.כשראתה שאני מהססת זרקה גם שעכשיו יש מבצע,מעריב לנוער חינם לשנה.עייפתי ומאסתי,לכן הסכמתי ולפני סיום השיחה עוד שאלתי אותה "עכשיו יפסיק המנוי לעיתון,לא יגיע יותר?" ענתה לי בשמחה כי היא בטוחה שיפסיק וגם סוף חודש והם עושים סגירות לכן בטח יבטלו.כן,הגענו כבר לסוף יוני.
חודש חדש התחיל ויום אחרי יום העיתון המשיך להגיע..שוב חיכיתי לנס והנס לא בא! החלטתי וביטלתי דרך החברת אשראי את ההוראת קבע לעיתון.ב 23/07/10 שוב התקשרתי למעריב כדי להעיר תשומת לבם ששולחים לי עיתון חינם.ענתה לי גב' רקפת,לאחר בדיקה הודיעה לי שמה פתאום,המנוי לא מבוטל.הייתי פשוט בהלם!!שאלתי אותה מה עוד אני צריכה לעשות כידי להצליח ולבטל מנוי זה?כרגיל,היא לא יכולה לעשות כלום,יחזרו אלי...וחזרה אלי גב' אריאלה,הפעם שואגת ומאיימת עם תביעות ובתי משפט!!!מענין למה?לא היה לה מה למכור עוד???
אז זהו הסיפור שלי,אולי אפילו הזוי ולא מתקבל על הדעת.אבל העיתון ממשיך להגיע,לא נירא שמישהו רוצה להענות לבקשות שלי!
אבקש את עזרתכם בביטול המנוי ואולי התערבותכם בהסברת המצב למעריב,שלא יתכן ולקוח רוצה לבטל מנוי ופשוט לא מאפשרים לו. תודה מראש.
ביטול המנוי פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה