פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה מכוונת במכירת מוצר נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בינואר השנה, 2010, קיבלתי טלפון משירות הלקוחות של מעריב.
אחרי ניסיונות רבים למכור לי מוצרים שונית ומגוונים הסכמתי לקבל מגזין "את" לנסיון. מאחר ומדובר במבצע, הבטיחו לחייב אך ורק על משלוח, ואח ורק פעם אחת בלבד. הם לא שכחו לשכנע אותי לקבל גם מתנה!! בושם מתנה!! ואו....
נראה שההחלטה היתה שגויה ו... גם אני נפלתי בפח!
התברר, שבית העסק החליט לארגן לי מנוי במבצע לשנה בעלות כוללת של 49שח * 12 חודש.... ללא הסכמתי וללא הבהרת ההסכם שנראה כחד צדדי בהחלט. כמו כן, אם קיים היה הסכם כל שהוא אז בוודאי היה צריך להשלח ללקוח ליידע אותו על כל תנאי ההסכם.
החלטתי שקודם כל, על מנת למזער את הנזק, יש לעצור מיד את ההסכם החד צדדי הזה.
ניסיתי ליצור קשר עם בית העסק מספר פעמים אך ללא הצלחה. בכל פעם הגעתי לאדם שלא יכל לעזור והעביר לאדם אחר..
מאחר וניסיון זה לא צלח, ביטלתי את הוראת הקבע (ישראכארד) וחיכיתי לטלפון...
ונכון הטלפון מיהר להגיע וחהודיע לי שאני חייב למערכת 49שח על השירות. וזה עוד לפני הסבירו לי שאני במבצע לשנה וחייב אני לממש אותו עד סופו אחרת אאלץ לשלם סה"כ של 78שח * 7 חודש.
ובכן, מאסתי בכם כל בתי העסק שעושקים את הציבור ומטעים אותו.
עלבון סוג הנזק :
ביטול מיידי של כל הסכם שנעשה באי הסכמתי פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה