פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חידוש מנוי שנתי לנשיונל ללא ידיעתי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ב 21/4/09 עשיתי מנוי שנתי דרך מקום העבודה בחצי מחיר וב 6 תשלומים לעתון נשיונל ג'אוגרפיק וכעבור שנה, ב 2/6/10 הבחנתי בתדפיס האשראי הורדה ראשונה מתוך 8 תשלומים במחיר מלא .מאוד הופתעתי מכיון שאני לא הודעתי על המשך המנוי לשנה נוספת . אני רואה בזה מעשה פלילי כיון שלא יתכן שאתם תכניסו את הידיים שלכם לחשבון שלי ותחייבו אותו ללא הרשאה חדשה ממני. המעשה שלכם נראה כביצוע הסכם חד צדדי בינכם לבין חברת האשראי מבלי שאני יקח חלק בו ושאסכים לכך, לתנאיו, למס' תשלומים,לאמצעי התשלום וכ"ו.
דברתי עם נציגת שרות ודרשתי מיד להפסיק את המנוי ולהחזיר לי את החיובים.
הם אמנם הפסיקו ב 15/7 את המנוי אלא שחיבו אותי בתשלום של 3 גליונות שלטענתם קבלתי ואני חייבת לשלם עבורם 123 ש"ח ואת היתרה הם יזכו דרך כרטיס האשראי מכיון שהם טוענים כי חברת האשראי שילמה להם את כל המנוי השנתי מראש. גם זה מעיד עד כמה לא חוקית כל ההתנהלות של מעריב.
נציגי השרות שלכם אומרים שהם שלחו באחד הגליונות הודעה שאם אני לא מודיעה להם אזי הם רשאים על דעת עצמם להמשיך את המנוי מבלי ידיעתי, היתכן????????? אין לכך שום בסיס , אני לא קבלתי שום מכתב מכם וזו שערוריה שאתם נוהגים כך , ומחדשים על דעת עצמכם!.
לתשומת ליבכם, שיעור קצר איך אמורים הייתם לנהוג. בשנה שעברה,באותו זמן, עשיתי מנוי שנתי בעיתון ידיעות אחרונות למגזין בלייזר, לאחר שנה הם התקשרו אלי ושאלו האם אני רוצה להמשיך את המנוי , עניתי להם תודה לא, ובזה הסתיים הקשר שלי אתם. כמה הוגן ופשוט, לא?
ואתם, מה אומרים לי " שלחנו לך גליונות אז שלמי " האם אני ביקשתי מכם???
אני מבקשת להחזיר לי עד האגורה האחרונה את כל החיובים שלקחתם מחשבוני.

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה