פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מנוי לאחר יום וחיוב מיותר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קרליבך 2 תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
ב-17.8 התקשר אליי סוכן מכירות של מעריב, והציע לי מנוי במבצע ל-5 חודשים.הסכמתי בעיסקה טלפונית לעשות את המנוי ולתת אותו במתנה להוריי. בדיעבד לאחר שדיברתי עם ההורים הם לא היו מעוניינים, אז כבר יום למחרת התקשרתי לבטל את המנוי.
נאמר לי שהפרטים עדיין לא התקבלו במערכת ולכן אי אפשר לבטל, אלא צריך לחכות עוד כמה ימים.
התקשרתי שוב ביום ראשון 22.8 וניסיתי לבטל שוב. הסוכן שדיברתי איתו הבטיח לי שהמנוי בטל ומבוטל, ושלא נקבל עיתונים. לא נאמר לי דבר על דמי ביטול או על דמי הקמת עסקה.
למחרת כן קיבלנו עיתון עם שליח למרות הביטול, ולמרות שלא הייתי מעוניינת לקבל עיתון.
ביום חמישי 26.8 שוב התקשרו ממעריב ושוב ניסו לשכנע אותי לחדש את המנוי, אך סירבתי כי לא הייתי מעוניינת.
ביום שני 30.8 התקשרה אליי נציגה ממעריב והודיעה לי שאני אחויב בסך 49.90 שקלים על דמי הקמת עסקה.
אני לא חושבת שאני צריכה לשלם כסף על שירות שלא קיבלתי וגם ביטלתי בתוקף וגם וידאתי זאת עם נציג (אותו אחד שמכר לי את המנוי מלכתחילה).
אני חשה מרומה ומבקשת בכל לשון של בקשה שלא יחייבו אותי על שירות שלא קיבלתי ולא רציתי לקבל.
תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
עירית גולדברג-מנהלת פנ שם ותפקיד:
שלום ריטה,
אני מתנצלת על אי ההבנה. המנוי אותו פתחת להורייך בוטל-ולא חוייב בדבר.
רשומה בקשת ביטול לפני פתיחת המנוי כך שאין כל מקום לחיוב.
תגובה:
מנוי בוטל-לא יבוצע כל חיוב. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה