פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חידוש מנוי ללא ידיעתי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
עשיתי מנוי לשנה למעריב נאמר לי במפורשות שאחרי שנה הם מתקשרים לשאול אם רוצים להאריך את המנוי נתתי את מספר הכרטיס כדי לחייב את הסכום בחודש
הכרטיס שלי הוחלף לאחר ששילמתי את 12 התשלומים נגמרה שנה ואני לתומי הבנתי שהמנוי מסתיים ואני עם כרטיס אשראי חדש ואין להם את המספר שלו
ב-1/9 קיבלתי מכתב שבו אני נדרש לחדש אמצעי תשלום חדשים וטענים שאני נמצא תחת התחייבות למרות שאחרי שנה לא ביקשתי לחדש מנוי ובנוסף התקשרה נציגת מכירות שענינה אותי בחידוש המנוי במחיר מבצע למנויים אמרתי לה שאיני מעוניין לחדש ליתר ביטחון התקשרתי וביקשתי מישרכארט לחסום מייד כל חיוב עתידי עם מעריב אך המכתב שנשלח מהנהלת חשבונות של מעריב על דרישה לחידוש אמצעי תשלום ואיום שיחייבו אותי כפליים זה מסמן על חברה שמנסה לגזול מהאזרח הקטן וזה לא בפעם הראשונה שחברה זו מנסה את "שיטת המצליח" לגזול את כספו של האזרח הקטן ומישהו צריך לעשות לזה סוף אשמח לקבל תשובה ענינית בברכה שי
כספי סוג הנזק :
אבקש מכתב התנצלות +הפסקת התקשרות עימם לעלתר פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
עירית גולדברג-מנהלת פנ שם ותפקיד:
על פי בדיקה שלי במנוי-במחשב-אכן יש מספר פניות נכנסות +יוצאות שאינן ברורות.
הנושא הועבר למח' הנהלת חשבונות לברור מעמיק.
תוך מס' ימים תימסר למנוי תשובה.
חשוב לי לציין כי איננו נוקטים בשיטת ה"מצליח" כפי שציינת.-אין ולא היתה כוונה
כזו מעולם. באם ביקשת לבטל את המנוי---שהרי נכבד זאת.
בכל מצב ייבדק המנוי+ההשתלשלות במנוי ותימסר תשובה.
תגובה:
מנוי בברור-תשובה תימסר בהמשך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה