פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי פרסום אפשרות התקשרות פעילה נושא התלונה:
‏יום שני ‏13 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 13-9-2010 ניסיתי דרכים שונות ליצירת קשר עם מעריב, העיתון שאני מנויה עליו כבר יותר מעשר שנים. למרבית הבושה אין אפשרות ליחצור עימם כל קשר בשום טלפון המתפרסם בכל מקום. בטלפון המקוצר בכוכבית - פשוט אין מענה. אפילו לא הודעה כי הגעת למקום הנכון. שאר המספרים פשוט אינם פעילים! אני רק רציתי לבקש הפסקת החלוקה של העיתונים בין תאריכים מסוימים, ולא הצלחתי ליצור קשר. אחד מעובדי העיתון לשעבר, שמספר הנייד שלו מתנוסס באחד האתרים של העיתון (להוותו, כמובן) הציע לי לשלוח פקס, כדי שתהיה בידי הוכחה לבקשה ולא אחויב בעיתונים בתאריכים המבוקשים.
אני מוחה על המצב, ואף שוקלת להפסיק את ההתקשרות רבת השנים עם העיתון. אני מנויה גם על "הארץ" ושם ביצעתי את הפעולה בשתי דקות.
אני ממתינה לתגובתכם. תודה.
מפח נפש סוג הנזק :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה