פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך ותוספת לתלונה מס 54356 נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
חיוב ללא הסכמה וללא שליחת העתון רייטינג, לאחר מס צלצולים נוספים ובזבוז
חצאי ימיםעד לתשובה קבלתי מענה חוצפני שלא יזכו אותי ובחורה בשם סיון שאחראית
לספור תיצור איתי קשר ,למחלקתההפצה יש לחכות 3 שבועות כמובן שלא התקשרה, יש לציין שלפני חודשיים יצרתי איתה קשר במאמץ והבטיחה שהעניין יסודר ,לא דובים ולא יער ממשיכים לחייב ללא הסכמתי וכמובן מבלי שאקבל כל תמורה.
נזק כספי סוג הנזק :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה