פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הגעת העיתון באחור נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש יולי התקשר אלי נציג של מעריב על מנת לעניין אותי בהתקשרות למעריב.
לאחר דין ודברים החלטתי לעשות מנוי במעריב תוך כך שציינתי כי השעה בה מגיע העיתון חשובה לי מאוד, ואת עיתון ידיעות קיבלתי עד עתה בשעה 5:30 וכך אני רוצה לקבל גם את מעריב.
הגבר שערך לי את החוזה הבטיח לי כי העיתון יגיע מוקדם כפי שקיבלתי את עיתון מעריב.
מאז 1/8/2010 אני מתקשרת לעיתים תכופות במיוחד כי העיתון מגיע לאחר שעה 7:00 (כאשר העיתון אמור להגיע עד השעה 7:00).
לטענתם אני מחוייבת לשנה ואין מה לעשות אלא לשלם קנס.
לפי מה שאני יודעת הם הפרו את תנאי החוזה כשהעיתון מגיע לאחר השעה 7:00 ולא עניין חד פעמי אלא עניין שבשגרה.
במחלקת ההפצה הצטברו מספר תלונות שלי על שעת ההגעה אך הם נתנו לי פעם אחת פיצוי ולא חיבו אותי באותו היום על העיתון ממש מגוגך על עוגמת הנפש שאני צריכה בכל בוקר להתקשר.
ברצוני לנתק התקשרות זו ואינני רוצה כל פיצוי מהם.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה