פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ביטול מנויי < נושא התלונה:
‏יום שישי ‏01 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני קבלתי הצעת מנוי לשלושה חודשים טלפוני ולאחר שכנועים הסכמתי, לפני כחודש וחצי ביקשתי לבטל את המנוי נאמר לי שאני לא יכול לבטל עד תום העסקה דהיינו עד לתאריך 01/10/10. ללא ברירה המשכתי את המנוי וכיומיים לפני תום העסקה פנה אליי סוכן של העיתון בבקשה להאריך את תקופת המנויי ועניתי מיד בשלילה והדגשתי את חוסר רצוני בכל תוקף, באותו מעמד הסוכן אמר במפורש שישאיר הודעה במערכת לביטול המנויי.
מאז ועד היום אני יצרתי קשר עם 6200* כ 8 שיחות וכולן נענו כל פעם קיבלתי את אותה התשובה, אנחנו יודעים זה מופיע אצלנו וצריך ליצור איתך קשר נציג שלנו בשם גיא, עד היום הוא לא התקשר והעיתון ממשיך להגיע לביתי ובנוסף אני גם מחוייב על כך,
מה עוד אפשר לעשות לפני פניה לערכאות משפטיות ותביעות ????
האם כך עושה ללקוחותיו עיתון שמכבד את עצמו ואת שמו ???
לדעתי מישהו שם נרדם בשרות הלקוחות.
לטיפולכם אודה
עוגמת נפש סוג הנזק :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה