פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כספים ללא שליחת העיתון וחוסר טיפול בבעיה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, לפני מספר חודשים עשיתי מנוי מתנה לחבר על מגזין "עיצוב" למשך 3 חודשים. לאחר 3 חודשים קיבלתי טלפון שבו נשאלתי אם אני רוצה להמשיך את המנוי, השבתי שלא, ואמרו לי תודה רבה, המנוי מבוטל, ומאותו חודש הפסיקו להגיע העיתונים.
לאחר מספר חודשים גיליתי שחברת מעריב ממשיכה לחייב אותי בסכום המנוי (לקח לי מספר חודשים לגלות כיוון שעברתי דירה ולקח זמן עד שהדואר הגיע אליי).
בכל מקרה, מרגע הגילוי התקשרתי למעריב בבקשה לתקן את הנזק, ומאז אני בסאגה מתמשכת עם המחלקות השונות.
לאחר מספר שיחות בהן נציגים שונים הודיעו לי כי יחזרו אליי תוך 3 ימי עסקים ולא קיימו הבטחותיהם, התקשרתי אני שוב ורק לאחר ויכוח מתיש ניתן לי לדבר עם מנהלת.
מאז אני ממתינה לחקירות מחלקת ההפצה ושירות לקוחות, בינתיים התקשרו אליי גם ממכירות וגם מקשרי לקוחות- מיותר לציין שאני ממש לא רוצה לקנות עוד שום דבר מחברה שגבתה ממנה כספים שלא לצורך ואינה פותרת את הבעיה שלי.
ואני שואלת אותכם מעריב- אני צריכה לקשר ולדבר עם כל המחלקות שלכם, או שמא אתם הייתם צריכים לדבר ביניכם ולחזור אליי עם תשובה שתספק את הלקוחה?
מלבד הכסף שאני מצפה שיחזירו לי, אני מודיעה לכם שמערכת השירות שלכם היא מסורבלת, לא פתרה לי את הבעיה, ובטח שלא חזרה אליי גם לא אחרי 3 ימי עסקים.
אודה לתגובתכם,
מיכל
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי +פיצוי על הטרטור פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה