פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התיחסותכם לבקשתי על ביטול המנוי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שמי אמיר כהן ת.ז 037573649 מרחוב הדרים 32 הוד השרון.אני מנוי לעיתון מזה
כ-5 חודשים.המנוי הסתיים בתאריך 31.10.10 .בתאריך 12.10.10 יצרתי קשר עימכם
כדי לברר מהו המועד שבו מסתיים המנוי וכיצד עלי לבטלו. תשובתכם היתה כי עלי להתקשר עד ה-31.10.10 כדי להודיע על ביטול המנוי וכך עשיתי.בתאריך 31.10.10
יצרתי אכן קשר עימכם ולאחר המתנה ארוכה כ-25 דקות ענתה לי סוף סוף עובדת בשם רותי . הודעתי לה כי ברצוני לבטל את המנוי במידי (כי כך נאמר לי ב-12.1010 היום שהתקשרתי) אך לתדהמתי ניתקלתי בעובדת לא נעימה קשוחה וחסרת סבלנות שהודיע לי כי יחזרו אלי כעבור 4 ימים.ביקשתי בכל לשון של בקשה לשוחח עם הגורם המתאים כדי לבטל את המנוי אך תשובתה היתה חד משמעית שלא ניתן לשוחח עם אף גורם נוסף וכי עלי להמתין 4 ימים.בתאריך 2.11.10 לאחר שלא קיבלתי כל טלפון מיכם התקשרתי שוב וקיבלתי תשובה זהה כי "יחזרו אלי תוך 4 ימים".(וכי אין כלל תיעוד על שיחתי הקודמת). אבקש לבטל את המנוי ולסיים את ההתקשרות עימכם במידית ולא לשלוח אלי עיתונים נוספים כפי שהודעתי לכם ב-31.10.10 ..אודה לכם כי
כי תכבדו בקשתי זו ולהודיעני על כך.כעיתון שמכבד את עצמו קבלו בקשתי זו ולא לזלזל ולטרטר אותי אין ספור אחרת אאלץ לפנות לגורמים המתאימים על חוסר התיחסותכם לטלפונים ולאמור במכתבי זה.

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה