פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מנוי לעיתון יומי נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
מושב עבדון כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום.
ברצוני להתלונן על אפליה שמעריב עושה בין לקוחתיה.
תחילת הסיפור מתחיל באוקטובר 2009, במהלך 2009 הייתי מנוי לעיתון יומי של מעריב, בחודש אוקטובר אשתקד עברתי לבית חדש באותו יישוב שבו גרתי ואני גר עד היום.
מאותו יום החליטו בחברת ההפצה של מעריב כי הם לא מספקים את העיתון מכיוון שאני גר באתר בנייה והכבישים עדיין לא סלולים, הבנתי את טענתם אך לא הייתי שלם עם ההחלטה, וכך בוטל השירות בקבלת עיתון יומי, לאחר מספר חודשים נכנס שכני לביתו החדש ולהפתעתי מעריב כן הסכימו לספק לו את העיתון, צלצלתי לשירות וחידשתי את המנוי. העיתון הגיע יום אחד וביום במחרת לא הגיע, כשצלצלתי לברר למה לא מגיע לי העיתון, התשובה היתה בגלל שאין תשתיות של כבישים עד לבית אז הם לא יכולים לספק לי את העיתון, לשאלתי למה שכני כן מקבל ואני לא הם אמרו שהעניין בבירור. וכך במשך כשבוע לאחר פניות ושאלות, עם שירות הלקוחות, מנהלי שירות והפצה הוחלט שהם אינם יכולים לספק לי עיתון וגם ששכני לא יקבל. היום בשעות הערב קפצתי לביקור אצל שכני ולהפתעתי הוא עדיין מקבל את העיתון במשך בוקר בוקר ללא שום תקלה.
יש לציין שגם אני וגם שכני גרים ברחובות מקבילים, דרכי הגישה לבית זהים ואני לא רואה סיבה מיוחדת למה האחד כן והשני לא.
אין לי חלילה לומר מילה רעה על שירות הלקוחות של מעריב, להיפך, נמצאת שם בחורה בשם חנה שטיפלה בבקשתי והעבירה את הפנייה לגורמים המטפלים, חזרה אליי במשך יום יום בכדי לוודא אם קיבלתי את העיתון וכדו'. אך לצערי מערך ההפצה של מעריב כנראה לוקה בחסר.
עלבון סוג הנזק :
לקבל כמו לקוחות אחרים עיתון יומי פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
עירית גולדברג-מנהלת פנ שם ותפקיד:
אני מודה לך יוסי על פנייתך.
על פי ברור (במחשב ומול מח' ההפצה) במנוי, אכן נעשו נסיונות רבים לספק עיתונים
לביתך.
לצערי הנסיונות לא עלו יפה.בבדיקת ראש אזור החלוקה +סגן מנהל סניף ההפצה
במקום נמצא כי בעת החלוקה (שעות חשיכה)קשה הגישה לביתך.
כביש הגישה לביתך אינו סלול ואינו מואר-מצב שכזה מהווה סיכון למחלק העיתונים.
לבית השכנים יש דרך גישה אחרת.
יש לציין כי מאוד היינו רוצים לספק עיתונים,סך הכל היית מנוי שלנו מספר שנים
עד למעבר הכתובת. אין ולא היתה כל כוונה להעליב.
באם יש שינוי בכביש הגישה נוכל לספק עיתונים ואף נרצה מאוד לספק עיתונים.
תגובה:
יצירת קשר עם המנוי על מנת לוודא התקדמות בסלילת כביש הגישה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה