פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמיית פנסיונר נושא התלונה:
ד"ר לופו אילנית שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אבי בן ה-87, ניצול שואה, מתגורר בחולון. בחורה בשם שרון התקשרה אליו ב-19.9 וניסתה לשכנע אותו לעשות מנוי למעריב לשנה. אבי סרב, באומרו שיש לו מנוי ל"ידיעות". שרון המשיכה ללחוץ, ואמרה שיש הזדמנות חד-פעמית לעשות מנוי לחודש אחד בלבד, כדי להכיר את העיתון, בעלות של 49 ש"ח. הלחץ עבד, ואבי הסכים ומסר פרטי כרטיס אשראי. ב-2.11 אבי שם לב שעבר יותר מחודש והוא עדיין מקבל את העיתון. התקשר, מסר פרטים לבחור שענה לו, ושאל מתי נגמר חודש המנוי. הבחורהבטיח לחזור אליו ולא חזר. אבי התקשר שוב, ביקש את שרון, לא היה מוכן לתת שוב פרטים וניתק בכעס. אח"כ התקשרה אליו בחורה מנומסת, הבטיחה שתסדר את הענין ושתחזור אליו, ולא חזרה. היום, 3.11 העיתון המשיך להגיע כרגיל.
לאיזה שפל מדרגה הגיע עיתון מעריב, אם אתם זקוקים לשיטות כאלה?! אתם מחפשים במיוחד את הקורבנות החלשים ומנצלים את אמונם? בושה וחרפה!! אני מבקשת להפסיק מיד את המנוי ולהחזיר את הכסף שנגבה בניגוד למה שסוכם עם אבי.
כספי סוג הנזק :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
עירית גולדברג-מנהלת פנ שם ותפקיד:
אשמח גברת לופו אם תמסרי לי פרטים על אביך...
שמו בישראל, כתובת מדוייקת, מס' טלפון-לא רשמת כל פרט על אביך כל שאיני
יכולה לבדוק דבר.
כעסך מובן לי מצד אחד אך חשוב לי לציין כי כאשר נציגת מכירות "לוחצת"-זה תפקידה.
נציגת מכירות תעשה הכל על מנת לצרף מנוי נוסף למעריב וחשוב שתדעי שאינה
יודעת בדיוק מי מעברו השני של הטלפון, מה גילו,מצבו.
באם נוצר דיאלוג בין נ.מכירות לבין המנוי איננו חוקרים מעבר.
אין מדובר ב"שיטות",או בחיפוש "קורבנות חלשים" -איננו מאפיה.סך הכל בכוונתנו
לחשוף את הקוראים לעיתון.ובאם נוצרה אי הבנה נפתור זאת בדרכי נועם.
תגובה:
נציג שרות ייצור קשר עם גב' לופו על מנת לקבל פרטים של אביה.
פרטי האב יועברו אלי -פניות הציבור-ויטופל הנושא על ידי ולא ע"י מח' שרות.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה