פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות של נציגת מכירות של מעריב נושא התלונה:
יפרמוב ליליה שם/כינוי:
‏יום שישי ‏12 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
א.ג.נ., שלום רב!
ביום שישי 12/11/2010 (אני באמצע קניות) נציגת מעריב בשם מורן יצרה איתי קשר בכוונה להוסיף למנוי "מעריב לנוער" הקיים עתון נוסף- "נשיונל ג'יוגרפיק". בהתחלה הסכמתי, אך לאחר מכן בקשתי לעשות חידוש ולהציע לבני מתנות כפי שנהוג להציע לכל מצטרף חדש.
הבחורה הייתה כל-כך נחושה למכור את העתון "נשיונל ג'יוגרפיק" שהחליטה לא לתת לי אף אופציה, מלבד המתוכנתת בראשה.
התשובות הן:
1. אי אפשר,
2. אם כן, תוסיפו כסף,
3. "נשיונל ג'יוגרפיק"- זאת המתנה היחידה שניתן לקבל ללא תוספת תשלום.
או-קיי אמרתי, שום דבר מהנ"ל לא מתאים, אם כך, נא לבטל את המנוי.
התשובה של הנציגה- את מחוייבת לנו ולא יכולה לבטל את המנוי.
מנוי "מעריב לנוער" החליף את "מעריב לילדים" בספטמבר 2009.
אני מנסה להסביר לבחורה: שאם המנוי שלי יתחיל בספטמבר 2009, ז"א ששנה הסתיימה בספטמבר 2010 וז"א שאני לא מחוייבת לכלום,
אך הבחורה עומדת על שלה ולא מצליחה לקלוט ולהבין את מה שאני מסבירה לה וממשיכה להגיד שאיני יכולה לבטל את המנוי, כי אני מחויבת לחברה.
בקשתי לעביר אותי לממונה עליה- התשובה של הנציגה, חשוב לציין "עובדת עם לקוחות מעריב", אני לא אעביר אותך,
הבקשה הבאה שלי: תבקשי מהממונה עלייך ליצור איתי קשר- התשובה: לא יוצרו איתך קשר ולא תחכי לזה אפילו.
אני עושה ניסיון נוסף לברר את שם המשפחה של מורן- הנציגה שאיתה אני משוחחת, התשובה- אני לא חייבת למסור לך.
הבנתם- חברת מעריב, המוצגת ע"י מורן, לא חייבת לי כלום ואני מחויבת להישאר איתה (עם החברה) גם כנגד רצוני.
משיחתי היום (16/11/10) עם נציגה אחרת בשם אילנה, הבנתי ששיחות נציגי שרות עם לקוחות לא מוקלטות ואם זה נכון, נציגי לקוחות יוכלו לדבר בצורה לא מכובדת, להיות לא מתאימים לשרות לקוחות ואף אחד לא יוכל להוחיח זאת.
במדינה שלנו, בה"ש, אין מחסור במבחר עיתונים ולא בכוונתי להשאר בחברה שנותנת לנציגיה להתנהג כלפי לקוחותיה בצורה כזאת.
ביזיון ו סוג הנזק :
לקבל תשובה לגבי אופן טיפול באירוע פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה