פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הארכת מנוי וחיוב ללא אישור נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב

בחודש יולי 2009 הזמנתי בטלפון מנוי לשנה למגזין "עיצוב" כמתנה לאמי. בשיחה עם הנציגה דובר על כך שהמנוי יהיה לשנה. מעולם לא הוסבר לי ולא חתמתי על חוזה שבו נזכר כי בסיום השנה יהיה עלי לבטל את המנוי. גם לא קיבלתי לביתי חוזה או דף הסברים.
המנוי הסתיים בחודש יולי 2010. בסיום המנוי יצרו קשר עם אבי כדי לשאול האם לחדש את המנוי או לבטלו. אבי הסביר לנציגים שהתקשרו כי אני בחו"ל וכדי לחדש את המנוי יצטרכו ליצור עמי קשר כשאחזור.
מעולם לא יצרו עמי קשר, ולעומת זאת, גיליתי החודש כי המנוי עדיין פעיל ועדיין אני מחוייב עליו בכרטיס האשראי, ובנוסף שסכום המנוי עלה, כל זאת באופן חד צדדי ללא אישורי או הסכמתי.
בשיחה עם נציגות השירות ביטלו את המנוי, אך לא הסכימו לזכות את החיוב שאותו לא אישרתי, נציגת השירות התייחסה בזלזול "זה החוק ואני יכול לפנות לכנסת".
כספי סוג הנזק :
זיכוי הכרטיס בסכום החיוב פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה