פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות לא תקינה של שרות לקוחות מעריב נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אנחנו מנויים שנים על מעריב,מעולם לא ביקשנו לשלוח לנו כתוספת את "רייטינג". לפני מס' חודשים החלו לשלוח על דעת עצמם, הודענו להם כי איננו רוצים את השבועון ואיננו קוראים בו. הם הבטיחו להפסיק וציינו כי התוספת בחינם.
המשלוח לא הפסיק ולאחרונה החלו גם לגבות כסף. שוב התקשרנו וביקשנו להפסיק לשלוח.
למחרת התקשרה משרות לקוחות גברת בשם מורן והודיעה כי לא ניתן להפסיק מידית את המשלוח. וכשטענתי כי לא בקשנו כלל את השבועון ענתה כי היינו צריכים לדרוש את הפסקת המשלוח מיד בהתחלה, מה שעשינו.
ביקשתי לדבר עם הממונה עליה והגב' סרבה
כספי סוג הנזק :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה