פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עינוי בדרך להפסקת מנוי נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בשבוע האחרון של חודש אוגוסט 2010, הודעתי על הפסקת מנוי החל מ- 1/9/2010. המנוי הופסק, אך באופן מפתיע התחלתי לקבל שוב עיתונים בתחילת חודש אוקטובר, מבלי שביקשתי לחדש את המנוי.לאחר כשבועיים ניסיתי ליצור קשר עם שירות הלקוחות על מנת לברר את הנושא, התברר לי שאני מנויה - כאשר תהיתי כיצד ועל סמך מה חודש המנוי שכן אני הורתי על ביטול נענתי שיחזרו אלי, לאחר למעלה משבוע ולאור העובדה שאף אחד לא יצר עימי קשר התקשרתי שוב, לאחר שיחה שנערכה כשעה, לאור התעקשותי לא לנתק ולשוחח עם מנהל, ולמרות שאיש לא ידע לומר מתי הודעתי על חידוש המנוי (שכן לא נעשה הדבר על ידי ולכן גם אין תיעוד על כך) סוכם כי המנוי יבוטל והתשלום האחרון עבור חודש 10/10 יהיה 49 ש"ח. לאור הנסיון "המעולה" עם שירות הלקוחות התעקשתי לקבל על כך פקס כתוב ואכן נשלח לי הפקס(אם אני זוכרת נכון השיחה התנהלה עם מנהל משמרת ששמו רונן) ,באופן מפתיע חיוב הויזה שלי היה 98 ש"ח !! מזה שבוע ימים אני מנסה לקבל תשובה על החיוב התמוה - ונענית שיחזרו אלי משירות הלקוחות (השארתי כבר 3 הודעות) - עד היום אני ממתינה כבר 10 ימים שמישהו יצור עימי קשר...ואני תוהה עד מתי אאלץ להמתין? אולי עד הפגישה שלי איתכם בבית משפט לתביעות קטנות?
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי במיידי פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה