פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבית כסף על מנוי שקיבלתי לחודש מתנה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, בתאריך ה-22 לנובמבר הזמנתי מנוי לעיתון במסגרת מבצע שהיה לשופרסל שבועיים ב- 15 שקלים, התקשרתי וענתה לי נציגה בשם הראל שירן, היא לקחה ממני פרטים ושבאתי למסור לה כרטיס אשראי היא אמרה לי שהיא רואה שיש לי ויזה ולויזה יש מבצע יותר טוב, היא הסבירה לי שמגיעים לי שבועיים חינם והיא נותנת לי עוד שבועיים חינם, שאלתי פעמיים אם אני רוצה לבטל את המנוי בתקופת החינם - כי אני רוצה רק לנסות ואני לא בטוח ב100% שאמשיך ובגלל זה רציתי את המבצע של שופרסל, שאלתי האם אני מחויב והיא הדגישה שאני לא מחויב על כלום כל עוד אני מודיע בחודש הראשון, לצערי עקב נסיבות אישיות הודעתי שאני רוצה להפסיק את המנוי, חזר אלי בחור בשם איתי עובד והודיע לי שאם אני מבטל את המנוי עלי לשלם סכום של מעל 100 שקלים ושהוא כבר מחייב את האשראי שלי, הסברתי לו שהנציגה אמרה לי שאני לא יחוייב ואם הייתי יודע הייתי ממשיך עם המנוי ללקוחות שופרסל, הוא אמר שהוא דיבר עם מנהל שלו ואין מה לעשות... ובזה הסתיים העניין.. אין עם מי לדבר
כספי סוג הנזק :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
עירית גולדברג-אחראית פ שם ותפקיד:
שלום ארז,
בברור במנוי שלך נראה כי נוצרה אי הבנה.
אכן נפתח מנוי רגיל לחלוטין במבצע לשנה.
מאחר ופנית למנוי ניסיון בלבד-נברר את העניין מול נציגת המכירות שטיפלה בך.
נכון להיום המנוי מבוטל-לא חוייבת בדבר.
תוך מס' ימים נקבל תשובה ממחלקת מכירות וניצור עימך קשר טלפוני לסגירת
הטיפול בתלונתך.
תגובה:
ביטול מיידי+ברור מול מחלקת מכירות עקב אי ההבנה.
יצירת קשר טלפוני עם המנוי לסגירת טיפול.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה