פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות עם הספקת מינוי מעריב לנוער נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש נובמבר 2010 רכשתי מנויי שנתי לביתי למעריב לנוער דרך הסתדרות המורים. כאשר הגיע ה”שי“ הקשור למינוי, ואילו העיתון עצמו לא הגיע פנינו במייל ובפקס ובאמצעות טלפון לשירות לקוחות לברר את הסיבה. בשיחה הראשונה הבטיחו לברר ובשיחה השניה ( 6/12) נטען שהייתה טעות בכתובת וישלח עיתון, ובאותו מעמד גם הובטח, ובהתאם להדרכה מדויקת שלי לאחראי על החלוקה ב 9/12 קיבלנו עיתון להפתעתי בשבוע של 14-16.12 לא קיבלנו עיתון שוב. פניתי שוב לשירות לקוחות ונטען שם ע"י תומר שיש לברר שוב את הנושא. ביקשתי בצורה מפורשת לשוחח עם מנהל או אחראי משמרת וקיבלתי סירוב בטענה שקודם יש לבדוק את הבעיה- לא ברור לי מדוע משלוח כל כך פשוט דורש בדיקות כל כך מורכבות?? יתר על כן, בשיחה עם תומר הובהר לי בצורה חד משמעית שהמנוי החל בחודש נובמבר וכל התקופה שבה לא קבלנו את העיתון היא על חשבוני ולא באחריות מעריב מנויים, למרות שהובטח לי שתקופת המינוי תשתנה בהתאם להספקת העיתון. ראוי לציין שכל שיחה גוזלת זמן המתנה ארוך ומייגע ומהווה מטרד עבורי. אבקש לבדוק באופן יסודי את הסוגיה המורכבת של קבלת עיתון שבועי למנויי תמים. ואם העניין מסובך, תואילו בטובכם לבטל את המינוי ולהחזיר לנו את כספנו בחזרה
עוגמת נפש, סוג הנזק :
הספקה שוטפת של העיתון ל-12 חודשים מלאים או הפסקת המינוי והחזר כספי מלא פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה