פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אבטחות שווא נושא התלונה:
ולד הניה שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ב 23 לנוב מעריב יצא במבצע בשיתוף שופרסל התקשרתי ומסרתי שאני מעונינת לנסות את המנוי לתקופה של חודש במחיר 19 שקל דיברתי עם רועי מסרתי את כל הפרטים שדרש הוא הבטיח תוך שבוע שאתחיל לקבל את העתון וחודש רייטניג במתנה. ב 10 לדצ התקשרתי שוב דיברתי עם נציגה בשם שרית הבטיחה לבדוק ולחזור אלי וכמובן שלא חזרו אלי ב 19 לדצ שוחחתי עם נציגה בשם שוהם גם היא הבטיחה לבדוק ולחזור ב 20 לחודש דיברתי עם דגנית ב 22 עם אלירן והיום עם ריבי כולם הבטיחו לחזור ואני עדיין אופטימית אך מאד מאוכזבת מכם שווה שיראו ויידעו את כל התהליך הכל מתועד אצלי חבל שזה מה שמעריב מספק ללקוחות הבטחות ללא תוצאות
עלבון והוצאות טלפון ללא סוף סוג הנזק :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה