פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך מנוי שלא אושר ע"י הלקוח נושא התלונה:
‏יום שני ‏06 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ב-9.12.2010 הסתיים תוקף המנוי השנתי שלי. ביקשתי לבטל המנוי. רדפו אחריי מספר רב של פעמים עד שלבסוף נעתרתי והסכמתי לחידוש המנוי בעוד 4 חודשים (עד אז יש לי מנוי לעתון הארץ). לצערי, מאז, למרות ששלחתי כבר פעמיים מכתבים נזעמים בפקס וגיביתי גם בפניות טלפוניות, עדין ממשיך העיתון להגיע אלי הביתה. אין לי כל כוונה לשלם על הגליונות שקיבלתי מאז 10.12.2010 אבל הם בשלהם. פשוט חלם
עלול להיות גם כספי. לבטח יחייבו אותי לשווא סוג הנזק :
ביטול המנוי לאלתר וביטול כל חיוב אפשרי החל מ- 10.12.2010 פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה