פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מנוי שהתחדש אוטומטית ולא הצלחתי להפסיק נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בינואר 2009, (לפני כשנתיים) אמא שלי רכשה מנוי של 'מעריב לנוער' עבור בתי.
הטלפנית אמרה לנו בעת רכישת המנוי שהמנוי לא יתחדש.
לאחר שנגמרה תקופת המנוי לא התכוונו לחדש אותו. לאחר כחודשיים משראיתי שהמגזין ממשיך להגיע אלינו וכן שהחשבון מחוייב, התקשרתי למערכת וביקשתי להפסיק את המנוי. כמובן שהובטח לי שיחזור אליי נציג. הנציג לא חזר אליי והתקשרתי עוד מס' פעמים עד שחזרה עליי נציגה. בתחילה הנציגה הייתה מאוד נחמדה וניסתה להציע לי מס' הצעות מאוד מפתות מבחינתה. לא הייתי מעוניין באף הצעה וכל רצוני היה לסיים את המנוי. בסיום השיחה הנציגה הבינה שזה רצוני, (או כך חשבתי) ונפרדנו מתוך ידיעה שהכל בא על מקומו בשלום.
לאחר יותר מחודש אמא שלי התקשרה אליי באומרה שחשבון האשראי שלה ממשיך להיות מחוייב. התקשרתי שוב למערכת, דיברתי שוב עם אותה הנציגה. השיחה התחילה בצורה רגועה, כאשר שוב ושוב הנציגה מנסה למכור לי מוצרים שונים עם הצעות מפתות שונות. בתחילה סירבתי בנימוס תוך כדי חזרתי על כך שכל רצוני הוא לסיים את המנוי, אך ללא הועיל. בסופו של דבר שאלתי את נציגה אם עליי לפנות ל'כלבוטק' על מנת לקבל את מבוקשי. הנציגה נעלבה וטענה שאני מאיים עליה ושאלה אם כך אני נוהג לפעול. הסברתי לה שאיום בשימוש בזכות אינו איום, אך היא המשיכה ב'משחק הנעלבת'. בסיום שיחה זו, הנציגה הבטיחה שהכל יטופל, ושהחשבון לא יחוייב יותר.
לאחר כמספר שבועות, קיבלנו לביתנו ירחון של נשיונל ג'יאוגרפיק. ירחון זה היה אחד ההצעות של הנציגה אשר פסלתי על הסף. בנוסף לכך, חשבונה של אמי חוייב על ידי 'מעריב' וכן ע"י 'נשיונל ג'יאוגרפיק'.
בשלב זה התקשרתי להנהלת מעריב ודיברתי עם בחורה (אולי מיכל) שלאחר תיאור השיחה אמרה לי שהיא תדבר עם המנכ"ל. לאחר מספר ימים חזרה אליי הבחורה ואמרה שהיא מתנצלת ושחשבונה של אימי יזוכה על כל התקופה.
חשבונה של אימי לא זוכה בדבר.
לאחר כשבועיים קיבלנו שוב ירחון של נשיונל ג'יאוגרפיק וחשבונה של אימי חוייב שוב.
התקשרתי שנית. לא ארחיב בנושא השיחה, שהייתה נעימה כשלעצמה. הבחורה הייתה אדיבה ביותר, וגם ציינה בפניי שאותה עובדת פוטרה.
לאחר שיחה זו הירחון פסק מלהגיע, אך חשבונה של אימי חוייב גם חוייב בדמי הירחון.
בימים אלה התקשרה אליי אימי באומרה שכעת היא מחוייבת ע"י מעריב.
תיאורי זה הוא רק תמצית הסיפור. לא רשמתי את כל הטלפונים ואת כל האנשים אליהם התקשרתי מכיוון שבתמימותי לא טרחתי לתעד את השתלשלות העניינים. לצערי, אני בוטח באנשים שאני מדבר איתם מתוך אמונה שהם אכן רוצים בטובתי.
איני יודע כבר מה לעשות, למי להתקשר, לאן לפנות ואיך אימי תזוכה בכסף שנלקח מחשבונה ללא רשותה. על עוגמת הנפש ועל הטירחה אני לא מאמין שאפוצה, אך את המינימום המתבקש אשמח לקבל.
תודה לכם.
עוגמת נפש, עלבון, זמן סוג הנזק :
החזר של הכסף שנגבה ע"י מעריב ונשיונל ג'יאוגרפיק בשנה האחרונה. פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה