פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב תשלום מנוי,למרות שדרשתי להפסיק את המנוי ולא השיבו את כספי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
אנו היינו מנויים לעיתון מעריב מעל 20 שנים.בנובמבר 2010 ביקשנו להפסיק את המנוי ולא לחייב את כרטיס האשראי שלנו שמצוי בידי מעריב.
אכן,מעריב הפסיק לשלוח את המנוי ב-1/12/10, אך ב-22/12/10 התחיל לשלוח שוב על דעת עצמו.אני התקשרתי למעריב ב-29/12/10 והבהרתי באופן חד משמעי שלא משתמע לשתי פנים,כי דרשתי להפסיק לשלוח לי את המנוי,ואם מעריב ממשיך לשלוח,זה על חשבונו בלבד.הבטיחו לי כי נציג שירות יחזור תוך 3 ימים ויוק.
ביום ראשון 2/1/11 נדהמתי לגלות שחייבו את כרטיס האשראי שלי ב-30.59 ש"ח.דרשתי שישיבו לי את כספי מיד.הבטיחו שנציג יחזור אלי,לא דובים ולא יער.
נכון להיום 14/1/11,התקשרתי 6 פעמים וביקשתי שיחזירו את כספי,הבטיחו שנציג יחזור אלי.למעט פעם אחת שנציגה חצופה התקשרה אלי וניסתה לשדל אותי בכל כוחה לעשות מנוי לעיתון ומשהשבתי לה שבשום פנים ואופן,היא סגרה את השיחה בכעס,שום נציג לא חזר אלי. הפעם האחרונה שוחחתי עם בחורה בשם רונית ביוםרביעי האחרון 12/1/11,גם היא הבטיחה שנציג יחזור תוך 24 שעות ויוק.
בצר לי אני פונה אליכם ומבקש את עזרתכם שעיתון מעריב יחזיר לי מיד את כספי החיוב שנעשו ללא רשותי בסך 30.59 ש"ח.
תודה על עזרתכם המהירה בתקווה שהפעם הפנייה תיענה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה