פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות הפצה גרוע - ביטול מנוי. דרישה להמשך תשלום נושא התלונה:
מישאלי גדעון שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
היינו חתומים מספר שנים רב על מגזין "את". מגזין טוב לשביעות רצוננו.
במשך שנות חתימתנו שרות ההפצה לכתובתנו במושב ערוגות היה לוקה בחסר: כמעט אף פעם לא הגיע המגזין במועד והאיחור היה של יומיים עד שבוע ויותר ממועד הופעת המגזין בדוכנים.
התלוננו פעמים רבות ואיימנו בהפסקת החתימה. שוכנענו שוב ושוב ע"י מחלקת קשרי לקוחות להמשיך ולחתום תוך התחיבות לספק שרות כראוי.
בחודש אוגוסט האחרון שלחנו הודעת תלונה.
במהלך חודש ספטמבר קבלנו את מגזין "את" של ראש השנה אחרי שכבר קנינו אותו ערב החג בדוכן. אחרי החג הגיע אלינו באיחור. את המגזין שאחריו קבלנו גם כן באיחור של כמה ימים.
נמאס לנו מהשרות והבקשות החוזרות ונשנות לקבל שרות של עיתון המתיימר להיות רציני ואשר נלחם בשחיתות ושרות לקוי של....אחרים בלבד.
בטלנו את כרטיס החיוב בסוף חודש ספטמבר כדי לא להיות חשופים שוב לניסיונות "שכנוע" לשרות ראוי בעתיד.
ואומנם החל בתאריך זה חדל המגזין להישלח וממועד זה לא הגיע לתיבת הדואר שלנו כל דבר דואר מ"מעריב".
מעריב מינויים החל לשלוח לנו איומים בתביעות משפטיות אם לא נשלם על חודש ספטמבר שבו הגיעו המגזינים באיחור ניכר וכן תביעה על חודש אוקטובר בו לא נשלח דבר אלינו.
בקיצור, חצופים: שרות על הפנים ותביעות כספיות תוך איומי תביעה ללקוח שעבר התעללות של שרות בלתי ראוי בעליל(אני מנסה להתנסח הפעם בעדינות יתרה..)
אני מבקש התערבותכם.
דרך אגב, אנו ממשיכים לרכוש בדבקות את המגזין בדוכנים למרות כעסנו על השרות המעליב.
תודה,
גדעון מישאלי

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה