פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מזגין עיצוב נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ב28/11/2010 ביקשתי לבטל מנויי עיצוב מעריב. (אנחנו נוסעים לתקופה).
הביטול עבר דרך קשרי לקוחות. להפתעתי קיבלתי שוב חוברת עיצוב. עוד יותר
השתוממתי כשמירית משרות לקוחות מסרה לי ש לבנת מקשרי לקוחות התקשרה אלי ב21/12/2010 ורשמה שאני מסכימה לחדש את המנוי. מיותר לציין שלא היה ולא נברא טלפון כזה ובטח שלא הסכמה מצידי.
אני עדיין עומדת בבקשה שלי לבטל את המנוי ומהתאירך שביקשתי.
תודה רבה .
מלי וורטמן 052-5110890

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה