פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ללא הסכמה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏20 ‏ינואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
התקשר נציג שירות של מעריב נראה לי ששמו איתי והסביר לי על מבצע מסויים לאחר הסכמתי ביקש את מספר כ האשראי לא היה איתי נתתי לו את ה4 ספרות האחרונות הוא חיבר בנינו לבין המנהל שאישר המשך ביצוע העיסקה בהמשך שאלתי אותו כמה זה יוצא בסה"כ וכשאמר לי את המחיר אמרתי לו שאני לא מעונינת ושאני מצטערת שבזבזתי לו את הזמן אבל שאני לא רוצה להפתעתי כשחזרתי מהעבודה ריאתי את העיתון והתקשרתי למחורת לא האמנתי שהוא לקח ממני לאחר שאמרתי לו שאני לא מעוניית והוא עוד ניסה לשכנע אותי ואמרתי שאני לא מעונינת לא רוצה הנציגת שרות אמרה שהיא לא יכולה לבטל ושהנציג שעשה לי את המנוי יתקשר עד 3 ימים אמרתי לה שאני רוצה לדבר רק עם מנהל ואחרי כמה ימים התקשר הנציג שעשה לי את המנוי והתווכחנו והוא אמר שאני טועה והוא מבטל ואני אשלם על הימים וקנס למרות ש הנציגה אמרה שהיא מקפיאה את המנוי ביום אחרי אני בהלם לא יאמן הלוואיו תשמעו את ההקלטות
מחכה לתשובה
כספי סוג הנזק :
שלא יחייבו אותי על שקל ופיצוי פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה