פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כפול עבור מנוי נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בעלי ואני מנויים של העיתון מעריב מזה שנים רבות. כמו כן אנו מנויים על מספר כתבי עת של העיתון.בדצמבר 2009 התקשרו נציגי מעריב והציעו מנוי לשנה למעריב לילדים+נשיונל ג'אוגרפיק במחיר מבצע של 59 ש"ח לחודש. הסכמנו. ביוני 2010 בעלי שם לב שאיננו מקבל את גליונות הנשיונל ג'אורפיק. התקשר למערכת והם אמרו לו שהיה מנוי בעבר ואולם המנוי שלו הסתיים לפני שנתיים. הציעו לו מנוי לשנתיים במחיר של 864 ש"ח. הוא שכח מהעיסקה הקודמת והסכים. בדצמבר 2010 התקשרו שוב ממעריב והציעו לנו הפלא ופלא מנוי אטרקטיבי לשנה מעריב לילדים+נשיונל ג'אוגרפיק במחיר של 59 ש"ח כי אנחנו לקוחות ותיקים...
בדיקה קצרה העלתה כי אנו משלמים פעמיים עבור הנשיונל ג'אוגרפיק ונציגת מעריב הסבירה זאת כתקלה ואי הבנה בין המנויים של כתבי העת השונים.
בהתחלה היא גם האשימה אותנו שלא שמנו לב, אך אחרי מספר שיחות טלפון, נעתרה כוכי- זהו שמה- פנתה למנהלת שמעליה וסגרה איתי את הדיל הבא:
יבוצע החזר מלא של התשלום לשנתיים עבור הנשיונל ג'אוגרפיק שנעשה ביוני 2010, יבוצע חיוב מלא של העיסקה החדשה למעריב לילדים+נשיונל ג'אורפיק לתקופה של דצמבר 2010 ועד דצמבר 2011 בסכום אחד של 708 ש"ח (59X12).
אפילו קיבלנו מכתב ממעריב ובו פורטו ההסכמות בכתב יד.
הגיע פברואר וראה זה פלא. בוצע חיוב של 708 ש"ח על המנוי החדש.
כמו כן בוצע חיוב של 60 ש"ח (החיוב הסדיר שהיה אמור להיפסק עקב התשלום של 708 ש"ח המצויין לעיל.
והדובדבן- לא נתקבל כל זיכוי על ה-864 ש"ח כמובטח. הבטיחו גם ספר כפיצוי- אבל מי זוכר....
כלומר נכון להיום קיים תשלום כפול על נשיונל ג'אוגרפיק ותשלום כפול על מעריב לילדים.
אחרי יותר משעה של שיחה טלפונית מהיום עם הנציגה הטלפונית של מעריב-
נדמה לי שהפתרון רחוק מתמיד.
נראה לי שאבטל את כל המינויים ויש לי הרבה- איכות השירות של בית עסק נמדדת לא רק ביום יום, אלא בדיוק במצבים הללו.
לא יכול להיות שאחרי טיפול של שירות לקוחות, הלקוח נמצא בדיוק כמו בתחילת הטיפול בנקודת ההתחלה.
עוגמת נפש וביטול זמן סוג הנזק :
החזר מלא של 864 ש"ח ששולמו ביוני 2010. החזר של 60 ש"ח שנלקחו מהחשבון זה עתה בתחילת פברואר 2010 ופיצוי הולם על כל המצב המגוחך הזה. פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה