פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מנוי "ללא התחייבות" - שקר!! נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנוי לעיתון נשיונל גאוגרפיק מבית מעריב, בתאריך 1.12.10 התקשר אלי איתי ממחלקת מכירות והציע לי מנוי חודשי בעלות של עיתוני סוף שבוע בלבד, כלומר 12*4 לחודש עבור המנוי, וכהטבה אקבל גם ירחון כלשהו לחודש מתנה וכן שובר של 100 ש"ח, היססתי ושאלתי אם המנוי כרוך בהתחייבות, כי אינני בטוח שישהו יקרא בעיתון, וכך איתי שלף מהמותן תשובה בה נאמר שאין בעיה לבטל בכל עת את המנוי, וללא התחייבות. לאחר מחשבה נוספת הסכמתי שאני מוכן לנסות, ובמידה ולא מתאים אני יבטל.

היום - 9.2.11, מצאתי לנכון שיש לבטל את המנוי מפני שהוא נזרק לפח ( המחזור ) בדיוק באופן שבו הוא מגיע מגולגל לדלת הבית שלי, מעט מאוד קוראים בעיתון, ולרוב אפילו לא נפתח, אי לכך ובהתאם לזאת החלטתי לבטל את המנוי, אך מה מסתבר, שהמנוי שניתן לי הוא בהתחייבות לשנה, ועוד נאמר לי כרגע שאת החודש הראשון קיבלתי מתנה!!

כאמור אלה לא התנאים שלהם הסכמתי, וכמובן שלא הסכמתי להתחייב לעיתון כאשר אני יודע בברור שסביר להניח שלא ייקרא העיתן וייזרק לפח.

בנוסף אני רוצה לציין שאכן קיבלתי את הירחון שהוצע לי, אך לא את השובר, ועל פי חוק לא קיבלתי שום סיכום חוזה עמכם שהייתם אמורים להעביר לי תוך 14 יום ( שיתאפשר לי לבטל את המנוי במידה ואני לא רוצה - שזו עבירה על החוק )

אני לא רוצה את העיתון כי איננו בשימוש, אני לא רוצה לשלם לכם יותר, ואני לא רוצה לשלם לכם עבור ההתחיבות שלא ביקשתי!

אני דורש בתוקף את ביטול המנוי ללא קנס!
כספי סוג הנזק :
אני דורש בתוקף את ביטול המנוי ללא קנס! פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
עירית גולדברג-מנהלת פנ שם ותפקיד:
שלום מר קרנר,
על פי ברור במנוי מעריב יומי-פנית בתאריך 9.2 בבקשת ביטול למח' השרות במעריב
מנויים.
הנושא הועבר לברור מול מחלקת המכירות.
נמתין מספר ימים לתגובת מח' המכירות +איש המכירות.
אני אעקוב אישית אחר מתן תגובה ובהתאם לתגובה נמשיך טיפול בפנייתך.

תגובה:
ברור מול מח' מכירות+המשך טיפול בהתאם לתגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה