פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי נכונות לבטל מינוי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ב -15/2/2011 התקשרה נציגת שירות מינויי מעריב והציעה לנו מנוי לשנה (כל השבוע יינתן עיתון חינם והתשלום יהיה עבור עיתון שישי ב 69 ש"ח לחודש) הסכמנו.
לאחר חשיבה נוספת - התקשרנו למחרת ביום 16/2/ ובקשנו לבטל את המנוי.
ביום 17/2 חזרה אלינו נציגת העיתון והסבירה שאיננו יכולים לבטל את המנוי????
(הציעה לנו תשלום של 49 ש"ח לחודש!!!! )
לאחר דין ודברים לא נעים, טרקתי את הטלפון. האם ע"פ חוק הצרכנות איננו יכולים לבטל עסקה אחרי יומיים???
כיצד אפשר בכל זאת לבטל את העסקה??
עוגמת נפש סוג הנזק :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה