פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גמר מנוי ,"מעריב לנוער" נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
יגאל אלון 26 גדרה כתובת:
תיאור הבעיה:
ב-30 לדצמבר 2010, תמה התחייבותי למנוי על ,מעריב לנוער", למשך שנה. ב-26 לדצמבר 2010 הודעתי בפקס ובאימייל לא לחדש את המנוי. בקשתי לאשר קבלת ההודעה. לא נענתה. להפתעתי, הם המשיכו לחייב את חשבוני ולשלוח מידי פעם את גליון העיתון חרף דרישתי.
היום, 01.03.11, פניתי טלפונית. ענתה מוקדנית בשם מיקי. תשובתה הייתה כי "ניסו להשיגני בטלפון מספר פעמים ולא היה מענה." בהמשך השיחה להבהרת העניין ניתק ה מיקי את הטלפון בפני. אכן, "שירות לקוחות למופת."
כספי סוג הנזק :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה