פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת שירות ואי מענה לבקשה להפסקת המנוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כמס' חודשים פנה אלינו נציג מעריב בטלפון ושכנע אותנו לרכוש מנוי לשנה בעלות של 60 ₪ לחודש. כמנויים ותיקים של ידיעות וכקוראי מעריב בסופי שבוע החלטנו לנסות את עיתונכם גם במהלך השבוע.
יש לציין, כי עד היום למרות הבטחת נציג הלקוחות ובקשות חוזרות ונשנות מצידנו לא קיבלנו לביתנו כל נסח כתוב של חוזה ההתקשרות.
במהלך תקופת המנוי קיבלנו את העיתון לפתח ביתנו בצורות שונות (בתיבת הדואר, מפוזר לפני פתח דלתנו) אך לא כפי שביקשנו אין ספור פעמים ארוז ומונח ליד הדלת.
פניתי אל נציג מעריב מנויים אין ספור פעמים אשר בכל פעם זיכה אותי בעיתון חינם והבטיח לדאוג כי העיתון יגיע אל דלתי באופן הנדרש. אך בפועל דבר לא השתנה, השליח ממשיך לעשות כרצונו והעיתון ממשיך להיות מושלך בצורות שונות (בתיבת הדואר או מפוזר ליד דלתי).
לאור האמור לעיל, ביקשתי להפסיק את המנוי אך בקשתי לא נענתה עד היום.
ההטבה של הכרטיסים ששלחתם לי עדיין לא מומשה ותישלח אליכם בחזרה ברגע הפסקת המנוי.
הנני מבקשת להפסיק את המנוי ללא כל תשלום או קנס במיידי וזאת עקב אי עמידה בהסכם וברמת השירות מצדכם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
הפסקת המנוי ללא קנס עקב שירות לקוי פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה