פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מנוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בנובמבר 2009 הציעו לי להצטרף למגזין "להיות הורים" כאשר חודש ראשון הוא התנסות חינם ולאחר מכן אם אמשיך המנוי יעלה תשלום חודשי של 18 ₪, הטבה אשר תינתן לי למשך שנה כאשר מצידי אין כל התחייבות. שאלתי על נושא ההתחייבות מספר פעמים והנציגה הבטיחה לי כי למרות שמצוין כי ישנה התחייבות ההתחייבות היא למעשה על אפס שקלים. לאחר מספר חודשים שבהם חייבו לי את כרטיס האשראי אך לא קיבלתי את המגזין פניתי לשירות הלקוחות וביקשתי לבטל את המנוי וכן לקבל את כספי חזרה. אמרו לי כי אני לא יכולה לבטל את המנוי כי יש לי התחייבות אך ידאגו לשלוח לי את כל המגזינים שפספסתי עד כה. באותו חודש הגיע מגזין אחד. שוב התקשרתי וביקשתי לבטל, ביקשתי לדבר עם הנציגה שביצעה את המכירה והיא שבה ואמרה כי אין התחייבות אך ברגע שיצרו איתי קשר ממחלקת ביטולים אמרו לי כי הנציגה מסרה לי מידע שגוי וכי יש לי התחייבות וישנו קנס במידה ואני מבטלת את המנוי.
שוב הבטיחו לפצות אותי לשלוח לי את המגזינים, לא לחייב אותי חודש אחד – החודש הראשון שהובטח לי, וכן לשלוח לי מגזין אחד של "נשיונל גאוגרפיק" וכן לוודא איתי כל חודש כי אני אכן מקבלת את המנוי. ובנוסף הבטיחו לקצר לי את תקופת ההתחייבות ל-8 חודשים. במשך חודשיים וידאו כי אני מקבלת את המנוי ובזאת נפסק השירות ה"נפלא" הזה.
מחוסר ברירה, כדי לא לשלם את הקנס המתנתי את שמונת החודשים והתקשרתי לבטל. הפלא ופלא, בשום מקום לא רשום שאישרו לקצר לי את תקופת ההתחייבות ואם אני מבטלת את המנוי אני אחויב בקנס. שוב צעקתי- שוב לא היה עם מי לדבר.
בנובמבר 2010 כאשר סוף-סוף עברה שנה, התקשרתי וביקשתי לבטל את המנוי. ולאחר ניסיונות כושלים לשכנע אותי להישאר העבירו את הבקשה שלי לצוות המטפל בביטולים.
בדצמבר 2010 הגיעה השיחה המיוחלת מצוות הביטולים, כאשר הנציגה ניסתה לשכנע אותי להישאר, התנצלה על כל מסכת העינויים שעברתי (שימו לב נראה שיש גאולה סוף סוף בנציגה אחת), אמרה שהיא ביטלה לי את המנוי לבקשתי ושאלה אם היא תוכל לשכנע אותי בכל זאת לשנות את דעתי. הסברתי לה שבאותו רגע אינני פנויה לשיחה ואם היא רוצה לנסות לשכנע אותי שתשלח לי הצעה כתובה כי אני לא מוכנה יותר לבצע עם מעריב עסקאות טלפוניות, ותתקשר אלי לאחר שליחת ההצעה.
וראו הפתעה- השיחה הזאת מעולם לא קרתה וההסכם מעולם לא הגיע אלי (הגאולה לא הגיעה).
מה כן קרה – המשכתי לקבל את המנוי והמשכתי להיות מחויבת בכרטיס האשראי.
עקב סיבות אישיות שלי לא טיפלתי בנושא עד עכשיו. היום כאשר התקשרתי לשירות הלקוחות לבטל את המנוי – מה גיליתי להפתעתי, שאני שוב מחויבת כי המנוי שלי חודש לתקופה של שנה. מדהים איך אפשר לחדש הסכמים ללא כל הסכמה מצד הלקוח. כנראה שהלקוח הוא שולי בהסכם. ההסכם הוא בין מחלקת המנויים לעצמה.
ביקשתי מנציג השירות לדבר עם אחראי מכיוון שאני מעולם לא אישרתי חידוש של ההסכם לעוד שנה נוספת, רק חיכיתי ליום שבו המגזין יפסיק להגיע לביתי כי אני ביקשתי לבטל את המנוי. ביקשתי שיוכיחו לי כי אני אישרתי את המשך המנוי אך תשובתו היחידה הייתה כי אני יכולה לפנות לפניות הציבור ויחזרו אלי.
איך לכל הרוחות אפשר להיפטר כבר מהמגזין הזה???????????????
ביטול המגזין ללא קנס ופיצוי על השירות הלקוי פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה