פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מנוי לעיתון מעריב נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך חודש אפריל השנה שכנעו אותי לעשות מנוי שנתי לעיתון היומי. לאחר מספר שיחות טלפון עם ההפצה, התחלתי לקבל את העיתון בתחילת חודש מאי. ב- 22.5.11 הודעתי לשרות לקוחות על רצוני לבטל את המנוי ומאז ועד היום מנהל/ת מח' שרות לא חזרה אלי וזאת למרות כל הטלפונים שעשיתי במהלך השבוע והעיתון ממשיך להגיע כאילו לא ביקשתי להפסיק זאת. מסרתי שאני מוכנה לשלם על כל מה שקיבלתי ולהחזיר את המתנה שקיבלתי מהם אך נדרשתי ע"י שרות הלקוחות גם לשלם סכום אסטרונומי וגם מאז ביצוע המנוי ולא מתחילת קבלת העיתון בפועל.
מאז ועד היום אני מתקשרת ומבקשת לקבל מענה לבקשתי להפסקת המנוי אך כלום לא קורה . האם זה שרות ללקוח שלא נותנים שום שרות ?
עוגמת נפש סוג הנזק :
הפסקת המנוי לפני תחילת החיוב ותשלום רק על הדברים שקיבלתי בפועל פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה