פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא לעשות מנוי במעריב!! הבטחות שקריות בנוגע להתחייבות. נושא התלונה:
בוחנה תמיר שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בדומה למקרים אחרים שקראתי פה: גם אלי התקשרה נציגה בשם פרי והבטיחה לי שאין כל התחייבות לתקופה בעשיית מנוי למעריב. לאחר מספר חודשים החלטתי לבטל את המנוי, ונציגת השירות הטלפוני אמרה לי שאני מחוייב לשנה. אני רואה עפ"י תגובות פה שזו ממש דרך פעולה אצל מעריב- משקרים לך בפנים. המזל הוא שהקלטתי את השיחה עם הנציגה שהבטיחה לי שאפשר לבטל מתי שרוצים. ממתין עדיין לחוזה כלשהו מטעמם כדי לתבוע אותם על כל הטרטור והטלפונים והסחבת שהם גורמים ללקוח הוגן.

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
עירית גולדברג-מנהלת פנ שם ותפקיד:
שלום תמיר,
המבצע אליו הצטרפת היה לשנה, לפי מחיר של 49 שקלים לחודש-התחייבות לשנה.
למיטב הבנתי לא יידעה אותך נציגת המכירות כי אכן קיימת התחייבות לשנה ואכן אין זה
נכון לעשות.
עם זאת אין זה אומר כי זו "דרך הפעולה אצל מעריב" כפי שציינת בתלונתך.
העובדה שנתקלת באי הבנה במקרה הפרטי שלך אינה מצדיקה אמירה גורפת שכזו
והכללה.
זו אינה דרך הפעולה של מעריב ואיננו עוסקים בשקרים.
ניתן גם לציין כי קיבלת מבצע מוזל ביותר , נוח כלכלית, עיתונים הונחו בפתח ביתך מידי
בוקר-כך שיש בכל זאת דברים טובים במעריב.
תגובה:
ביטול מיידי ללא כל חיוב פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה