פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נציגת המכירות לא מכירה את חוק 14 הימים לביטול וכן טרקה את הטלפון נושא התלונה:
‏יום שני ‏06 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
כאשר ביקשתי לבטל את העיסקה בשיחת השידול הראשונית - בסיום השיחה.
בשבוע שעבר שודלתי על ידי נצגתכם לעשות מנוי על מעריב ולשלם רק על סופי שבוע.
לכאורה נראה לי טוב בתחית השיחה אבל לאחר שחישבתי את הסכום תוך כדי שיחה עם הנציגה אמרתי לה שאני לא רוצה לעשות את המנויי. הנציגה הגיבה בפליאה ולאחר כ5-10 שניות ששאלה אותי למה פשוט סגרה לי את הטלפון "בפנים". מיד התקשרתי למרכזת מעריב ובגלל שזה היה אחר שעות הפעילות לא רצו לתת לי את מקור בסיס ההתקשרות האלו ללקוחות. המזכירה אמרה לי שהשאיר טלפון במענה הקולי של "המנכ"ל" . השארתי מספר ועד עכשיו לא חזרו אלי. התקשרתי מיד ביום הפעילות העסקים הראשון, בשעות ה]עילות, התקשרתי ולא רצו לבטל את המנוי אלא קודם עליי לדבר עם אותה נציגה בלבד. רק היום היא התקשרה אליי ואמרתי לה שאני לא רוצה את המנוי ( כפי שכבר אמרתי לה כנכתב בשיחה האשונית ביננו ) . אמרתי לה שיכולים לשמוע את הקלטת היחות שאתם בטח עושים ושם יש את המשפט שלי שבמפורש אני לא רוצה לעשות את המנויי. היא אמרה לי בתגובה פשוט המלים אלו " נתראה בבית המשפט " ! . אמרתי לה בתגובה שיש גם חוק שמותר לבטל אם לא עברו 14 יום אבל היא אמרה שאין דבר שכזה!. פשוט ביזיון הניהוןל והשידול וההתיחסות שלכם ללקוחות! רוצה תגובה על הנושא. ואני רוצה לבטל את המנויי!
עלבון סוג הנזק :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה