פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כפיית המשך מנוי< נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש ינואר 2010 חידשתי מנוי יומי לעתון מעריב. בהסכם, בין היתר, הובטח שנקבל את העתון בפתח ביתנו ובכל יום ו' נקבל את המקומון של אזור מגורנו - אשקלון. הדבר לא קויים. בחודשי הקיץ של 2010 פניתי מספר פעמים למעריב, ללא הועיל. בספטמבר 2010 הודעתי שברצוני להפסיק את המנוי לאלתר, עקב אי-כיבוד ההסכם מצד העתון. הוסבר לי שהתחייבתי לשנה והפסקת המנוי יגרום לתשלום הפרש מחיר מנוי קטלוגי ומחיר מבצע ששילמתי. לאור זאת, השלמתי עם העובדה שעלי להמשיך לקבל את העתון עד סיום השנה, ינואר 2011. במשך חודש זה, פעמים רבות התקשרו אלי ממעריב להציע/לשבנע אותי להמשיך במנוי. בכל פעם, חזרתי מחדש על סירובי לחדש את המנוי בצורה ברורה ובהירה. עם סיום חודש ינואר, המשכתי לקבל בתא דואר שלי את העתון. הבנתי שמעריב מנסה לכפות עלי המשך המנוי. הודעתי לחברת האשראי להפסיק לכבד חיובים של מעריב. העתון הפסיק להגיע אלי, אך קיבלתי תביעה לשלם עבור עוד חודשיים. פניתי אליהם פעמיים עם תצהיר מנומק וקיימתי שתי שיחות טלפון ממושכות עם הסברי. בשתי השיחות הבטיחו לבדוק ולחזור אלי עם תשובה. דבר זה לא נעשה, אלא המשכתי לקבל התרעות על תביעה משפטית נגדי.
עלבון סוג הנזק :
אני דורש התנצלות על אי-קיום ההסכם מצד מעריב וביטול התביעה ההזויה שלהם. תודה פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה