פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏19 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
עשיתי מנוי למעריב והייתי אמורה לקבל את העיתון ב- 23 ליוני 2011. רק ב 29 ליוני החלו להגיע עיתונים ובתאריך 1/7 ביקשתי להפסיק את המנוי.
התקשרה אלי נציגה בשם אריאלה ואמרה שעלי לשלם דמי "ביטול הסכם" וכן את עלות העיתונים המלאה (כביכול מה-23 לחודש ולא מה-29!! שהם זמן הקבלה בפועל של העיתונים.) אמרתי לה שלא מקובל עלי לשלם דמי ביטול כיוון שהנציג שהחתים אותי אמר לי שהכל בתוך חודש נסיון ואין שום התחייבויות בשלב הזה. אני למעריב לא אחזור, הדיבור איתם לא נעים ונגרמה לי עוגמת נפש מכל העניין.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
עירית גולדברג- מנהלת פ שם ותפקיד:
שלום כרמית,
קבלי את התנצלותנו על ההטעיה,
המנוי שנפתח עבורך אכן היה מנוי בהתחייבות לשנה.במידה ומופסק מנוי שכזה-אנו מחייבים
במחיר רגיל על עיתונים שנתקבלו ולא לפי מחיר המבצע.
מאחר ולטענתך לא הונחו כלל עיתונים בימים הראשונים+ לא נאמר כי קיימת התחייבות
יבוטל המנוי ללא כל חיוב.
צר לי על ההתנסות מול נציג המכירות ומול נציגת השימור.
תגובה:
ביטול מנוי ללא כל חיוב פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה