פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוח ברכישת מנוי נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני חודשיים וחצי פנה אלי נציג שרות והציע לי לרכוש מנוי.
הנציג אמר לי בפרוש שהמנוי יופסק ללא צורך בפניה שלי אליכם לאחר שלושה חודשים.
הנציג לא אמר מילה בנוגע לקנס יציאה.
כאשר פניתי וביקשתי לבטל את המנוי נאמר לי שעלי לשלם 500 שקל קנס!
כפי שעולה מתלונות דומות זאת תופעה חוזרת אצל אנשי המכירות של מעריב!
אני לקוחה שלכם גם בירחונים נוספים והיחס הזה אינו מעודד להמשיך.
בתודה
יהודית

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה