|
|
|
|
|
|
הטעיית לקוח ברכישת מנוי |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני חודשיים וחצי פנה אלי נציג שרות והציע לי לרכוש מנוי.
הנציג אמר לי בפרוש שהמנוי יופסק ללא צורך בפניה שלי אליכם לאחר שלושה חודשים.
הנציג לא אמר מילה בנוגע לקנס יציאה.
כאשר פניתי וביקשתי לבטל את המנוי נאמר לי שעלי לשלם 500 שקל קנס!
כפי שעולה מתלונות דומות זאת תופעה חוזרת אצל אנשי המכירות של מעריב!
אני לקוחה שלכם גם בירחונים נוספים והיחס הזה אינו מעודד להמשיך.
בתודה
יהודית
|
|
|
|
|
|
|
|
מעריב שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|