פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שלא כדין ואיום עו"ד. נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
היה לנו מנוי למעריב לילדים ומעריב לנוער כמה שנים (לא זוכרת בדיוק). בסוף אוגוסט 2009 עברנו דירה והודענו למעריב על שינוי כתובת, במהלך ספטמבר 2009 המשכנו לקבל את העיתונים בכתובת החדשה אך באוקטובר 2009, העיתונים פסקו מלהגיע.
מאז, למרות אינספור פעמים שהודעתי על כך שאיננו מקבלים את העיתון, מעריב המשיכו לגבות את דמי המנוי, המשיכו להבטיח שישלחו מייד את הגיליונות החסרים ויחדשו את החלוקה אך לא ביצעו דבר מההבטחות.
בסופו של דבר, בעקבות ביטול כרטיס האשראי שדרכו חייבו את חשבוני, הופסקו החיובים . מעריב המשיכו לנסות לחייב את חשבוני (למרות שאיננו מקבלים עיתונים כל הזמן הזה) ומשלא צלחו, החלו לשלוח אלי מכתבי התראה ואיום עו"ד על חוב שממכתב למכתב הולך ותופח. כמובן שפניתי שוב בכתב לעו"ד שלהם ואף הצעתי פשרה, אך לא נעניתי גם הפעם.
אינני חייבת למעריב כסף, להיפך.
מעריב באופן עקבי מתעלמים מהפניות ומהתלונות שלי וממשיכים להתעקש שאני חייבת כסף.
אני מבקשת אחת ולתמיד:
א. לבטל לאלתר את המנויים. אינני מנויה שלכם ולא מוכנה להמשיך ולהחשב כזאת.
ב. לבטל את דרישת התשלום הלא מוצדקת. זוהי חוצפה!
אינני מדברת כלל על החזר התשלומים שנגבו שלא בצדק, 100 ש"ח לחודש במשך כמעט שנתיים!
מאחר ואני אזרחית אחת מול גוף גדול אני מודעת לקושי שיש בהתמודדות כזאת, אבל בכל יום שעובר אתם גורמים לי להיות נחושה יותר.
מעיון בתלונות הרבות המופיעות פה באתר על מעריב, אני מגלה שאני לא לבד, זה מנהג שחוזר על עצמו כבר מס' שנים, מעריב מחייבים ולא מספקים את הסחורה! כמו כן לא מתייחסים לתלונות של לקוחות. אני מניחה שיגידו לי שלא היתה כל פניה ממני.
בברכה,
גלית.
כספי סוג הנזק :
הסרת האיום, ביטול הדרישה לתשלום פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה