פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מעריב לילדים - חידוש מנוי אוטומטי וחיוב ללא אישור במשך חצי שנה עבור מתנה לצד שלישי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
ביתי קוראת מזה מספר שנים את מעריב לילדים, לאור פרסום של מעריב החלטנו לקנות כמתנה מנוי גם לשני חבריה.
אספנו כסף מילדי הכיתה ואישתי ביצעה את עסקת המנוי לחצי שנה באמצעות כרטיס אשראי - כאשר הובטח לה שהמנוי לא יתחדש באופן אוטומטי.
ואכן המנוי של החברה הופסק לאחר 6 חודשים, המנוי של החבר המשיך אוטומטית.
חשבונית נייר ראשונה הגיע לביתנו לאחר בדיוק חצי שנה מהמועד בו היה המנוי אמור להפסיק, כמובן שמיד התקשרנו לבטל את המנוי - סה"כ חויבנו בכ-300 ש"ח נוספים.
טענת מעריב כי לא ניתן להחזיר את הכסף, מכיוון שהעיתונים סופקו וניתן היה לראות את החיוב בכרטיס האשראי.
מבחינתנו העיתונים סופקו לצד שלישי שאין לנו יכולת לעקוב אחר הגעת העיתונים אליו, באשר לחיוב כרטיס האשראי היינו בטוחים כי מדובר במנוי של ביתי.
רק לאחר תלונתנו, החלו להגיע במפתיע חשבוניות נייר, במעטפות נפרדות של החודשים שעברו(!)
פניתי למעריב לילדים, מוקדנית בשם שירן, ניסתה בהתחלה לעזור והבטיחה לבדוק את העניין ולחזור אלי. לאחר שבועיים פניתי שוב, במהלך שיחה זו היא ציינה "טיפ לחיים" שאני כלקוח צריך גם לבדוק את חיובי האשראי שלי, הסברתי לה שהאמירה הזו כנציגת מעריב מטילה ספק במערך החיובים ובאמינות החברה לה היא שייכת, או במילים אחרות מעריב ממשיכים לחייב עד שהמנוי שם לב.
לסיכום, אני שבסך הכול קדמתי את עיתון מעריב לילדים בכיתה של ביתי, נענשתי ב-300 ש"ח.
שתי מסקנות שלי מהאירוע:
1. נוכח תחושת האכזבה שלי ממעריב והתשובה המעליבה שקבלתי, בשלב זה בטלתי עד להודעה חדשה את מנוי המעריב היומי של משפחתי - אני מנוי ותיק מאוד של העיתון.
2. במידה ומעריב לא יחזרו אלי עם תשובה הולמת אעשה כל שביכולתי להפיץ את פרטי האירוע כך שצרכנים יזהרו מלהעניק מתנות שהחיוב עליהם יכול להיות בלתי מוגבל.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי של כ-300 ש"ח פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה