פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מנוי, עוגמת נפש וחוסר אמון בלקוח!!! נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש תמוז (יולי) פנתה אליי נציגת טלמרקטינג בשם נופר והציעה לי מבצע שאין כמותו. עושים מנוי למעריב , מקבלים כל יום עיתון ובסופי שבוע "רייטינג" ו"את" למשך שנה או ארבעה חודשים במחיר של 60 ש"ח ומקבלים: שובר זוגי לצימר, שובר בסך 200 ש"ח לאופטיקה בליסימה, שובר בסך 200 ש"ח לדיסקרט ושני ספרים מתנה.
היה נשמע לי קצת תמוה כל חלוקת המתנות הזאת יחסית למחיר שמשלמים. שאלתי את נופר אם היא בטוחה שמחלקים את כל הדברים האלה במחיר הזה? אמרה לי שכן, שנוחי דנקנר השתגע ואכן מחלקים את כל הדברים האלה. היא אף הציע הלי לפקסס לי את זה בכתב, אבל ברוב טיפשותי אמרתי לה שאין צורך ושאנחנו מאמינים בני מאמינים.
היא שאלה אותי מה אני בוחרת? שנה או ארבעה חודשים, אמרתי לה שאם גם ככה זה אותו מחיר, שתעשה לשנה. מסרתי לה את פרטי האשראי והיא אמרה לי שהעיתון יישלח אליי החל מיום ראשון ט"ו תמוז (17.7). לא עברו כמה דקות עד שנפל לי האסימון שמדובר ב- 60 ש"ח כפול 12 חודש ולא 60 ש"ח לשנה שלמה ומיד התקשרתי כדי לבטל. אמרה לי הנציגה שנופר תחזור אליי. נופר אכן חזרה אליי אחרי כמה דק', אמרתי לה שאני רוצה לבטל, כמובן שהיא שאלה אותי מדוע , אמרתי לה שפתאום הבנתי שזה 60 ש"ח לשנה. היא הציעה לי לקצר את זה לארבעה חודשים באותו סכום! חישוב מהיר שלי, אמר לי לי שעדיין כדאי לי ללכת על העיסקה הנ"ל. הסכמתי. הלואי ויכולתי להקליט את השיחה.
במהלך השבוע שהתחלתי לקבל את העיתון , קיבלתי אותו אחרי שראיתי שנשברו לי עציצים, כוס אחת , והצמחים עצמם גם נשברו. היו גם פעמיים שהייתי צריכה לחפש את העיתון כי זרקו אותו בתוך שיח בגינה.
ביום חמישי כ"ו תמוז (28.7) החלטתי להתקשר לבטל את המנוי.
עד אז אמנם הגיע אליי בדואר רשום משהו אחד מכל המתנות שהובטחו וזה היה שני שוברים לאופטיקה בליסמה. לא שובר אחד כמו שהובטח, אלא שניים באותה מעטפה. יכול להיות שהתכוונו לשים שובר אחד של בליסימה ושובר אחד של דיסקרט? בכל אופן, ענתה לי הנציגה ואמרתי לה שאני רוצה לבטל את המנוי כי זורקים לי אותו בצורה ששוברים את כל הגינה והעיתון לא ממש מעניין ולא קיבלתי את המתנות שהובטחו. חשבתי לתומי שאם לא עברו 14 ימים מאז תחילת המנוי , אפשרי להתחרט ללא תשלום (כמו שבחנות אם את מחזירה בגד או כל דבר אחר בצרוף חשבונית, נותנים לך זיכוי או מחזירים לך את הכסף). הנציגה אמרה לי שאני לא יזוכה על 11 הימים שבהם קיבלתי את העיתון ואחוייב בתשלום יחסי ובנוסף היא שולחת לי עיתון ללא תשלום עד סוף השבוע. לא היתה לי ברירה להסכים וחשבתי לתומי שהנה המנוי מסתיים לו.
היום , תשעה באב, (9.8) עדיין אני ממשיכה לקבל את העיתון שלכם ולפני יומיים התקשר אליי נציג. הזדהה בשם אסף ואמר לי שהוא קיבל את פנייתי ובמה אפשר לעזור. אמרתי לושכבר דיברתי עם מישהי מאצלכם והעניין נסגר, אך בכל זאת אמרתי שנספר לו את הסיפור לראות שאכן סגור הנושא.
אסף לא האמין לכל השתלשלות הדברים, לצימר שהייתי אמורה לקבל, לארבעה חודשים של מנוי, שאין דבר כזה ושהוא לא יודע מאיפה אני ממציאה דברים כאלה. אמר לי שיחזור אליי בימים הקרובים.
היום אסף חזר אליי והצליח להוציא אותי מדעתי , ביום צום!
הוא אכן אימת את זה שהייתי אמורה לקבל שובר לצימר (תודה באמת) ואמר שזה יישלח בימים הקרובים עם הספרים ועם השובר לדיסקרט. אמרתי לו שאני כבר לא מעוניינת בכלום ורק שיבטל את המנוי. כתשובה לכך הוא אמר לי שאצרך להחזיר את מה שיש לי ולשלם עד כה על העיתון שנשלח אליי + 49 ש"ח לא זוכרת על מה!!!!!! ושאין דבר כזה מנוי לארבעה חודשים, אמרתי לו שאולי כדאי שגם את זה יברר לעומק ויחזור אליי מחר עם תשובה חיובית (כמו שהוא חזר אליי עם הצימר).

אני ממש נזעמת על היחס, קודם כל! חוסר אמון שכזה עוד לא ראיתי. הסברתי לו 20 פעם בשיחה הזאת שנופר היא זאת שאמרה לי שאני יכולה לבחור לעשות מנוי לארבעה חודשים או לשנה ושבחרתי ארבעה חודשים. הוא בשלו. בנוסף הוא אומר לי שאני אמשיך להיות מחוייבת עד היום האחרון שבו אקבל עיתון??????????. איזו מן חוצפה זאת??? ביקשתי ב- 28.7 שיפסיקו את זה. נניח שאמורים לחזור אליי אחרי שלושה ימים לוודא את זה (לא ברור למה. אם אני מבקשת אז שיבטלו באותו רגע). מתי אסף חזר אליי??? אתמול!!! שבוע איחור ממה שהיו אמורים לחזור אליי.
אחרי שראיתי את כמות התלונות פה עליכם (135 תלונות לעומת 8 מחמאות), הבנתי שאני לא היחידה עם הסיפור שלי וזה רק מוכיח עד כמה אתם לא אמינים.
אני דורשת שלא תחייבו אותי על יום מעבר ל- 28.7 אם בכלל , אחרי כל העוגמת נפש הזאת שנגרמה! תהיו הוגנים ולא תחייבו אותי כלל. שלא לדבר על עוד 49 ש"ח שלא ברור לי מאיפה הם צצו.
בכלל תהיו הוגנים כמו כל עסק שמכבד את עצמו ותשלחו למנוי שאתם סוגרים איתו הסכם חתימה עם כל הפרטים ותנאים והמתנות שאתם נותנים. תחסכו לעצמכם ותחסכו הרבה מאוד עצבים ללקוחות שלכם. תחסכו את הלשון הרע שיוציאו עליכם אח"כ.
מה שסיכמתי עם אסף זה שאחד המנהלים יחזור אליי: יוסי או מיטל.ושהוא יברר אם נשלח אליי הושבר של דיסקרט. אם כן - אחוייב עליו. בפעם המי יודע כמה , אמרתי לו שנעשתה אצלכם טעות ונשלחו אליי שני שוברים של בליסימה ואולי אחד מהם היה אמור להיות של דיסקרט.אבל לא קיבלתי שום שובר לדיסקרט.
אני בהחלט לא אעבור על זה בשתיקה. אם יהיה צריך להגיע עד לדירקטור שלכם, מר דנקנר, אעשה זאת. ללא התלבטות.
זיכוי כספי ושלא יחייבו אותי בשקל אחד יותר מה- 28.7! פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה