פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך חיוב לאחר ביטול המנוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מאחר ותלונה זו פתוחה במשך זמן רב ביני לבין מעריב, החלטתי לפנות גם דרך אתר זה– בתקווה להגדיל את הסיכוי לזכות בהתייחסות עניינית בהקדם.
הפניה למטה לפניות הציבור בוצעה ב-31.7.11 לאחר שהודעתי על הפסקת המנוי בסוף אפריל 2011. נאמר לי ע"י ריבי שאקבל זיכוי של 30 ₪ בלבד. מאחר והתשובה לא מקובלת עלי נאמר לי שיעבירו שוב לנציגת פניות הציבור שכרגע יושבת שבעה ותחזור בשבוע הבא (זו התשובה נכון להיום 10.8).

להלן תוכן הפניה:
שלום,
פנייה זו באה בעקבות תסכול גדול כתוצאה מתקשורת אין סופית עם מוקד שירות הלקוחות שלכם בנוגע לבקשה לבטל את המנוי למעריב – בקשה שעדיין פתוחה.
אני מנויה למעריב במשך שנים רבות. כשבועיים לפני תום המנוי החלטתי לא לחדשו מאחר ולא היה לי זמן באותה תקופה לקרוא עיתון. להלן ההשתלשלות:
• סוף אפריל 2011 – דיברתי עם רקפת. היא אמרה שהמנוי מסתיים ב- 11.5 והעבירה אותי לצביקה משימור לקוחות. הסברתי לצביקה שאני לא רוצה לחדש את המנוי מהסיבה הנ"ל. הוא הבטיח שהמנוי יבוטל ושאל האם להתקשר בעוד חודש/חודשיים כדי לחדש. אמרתי שאני אצור קשר מחדש אם וכאשר ארצה לחדש.
• ב-27.5 – בוצע חיוב חלקי עבור תחילת מאי – חיוב הגיוני לגבי הימים שהמנוי היה פעיל עד 11.5 - אין לי שום טענה לגביו.
• ב-27.6 בוצע חיוב עבור חודש שלם (99 ₪). מאחר וביטלתי את המנוי – החיוב הוא שגוי. (יצוין שבמשך כמה ימים ביוני קיבלתי עיתון בלי שביקשתי – חשבתי שמדובר בתרגיל קידום מכירות. בנוסף התקשרה משהי לשאול אותי אם אני רוצה לחדש את המנוי ואמרתי שלא).
• ב-4.7 - דיברתי עם עמליה. התלוננתי על חיוב יוני והיא אמרה שתבדוק ותחזור אלי. כמו כן נאמר לי שצביקה ציין בסיכום שלו שהמנוי מוקפא לחודש עקב נסיעה לחו"ל – דבר שכמובן לא היה ולא נברא. האם סילוף דברי הלקוח היא דרך לגיטימית לשמור על עמלות? נאמר לי עוד שצביקה כבר לא עובד במעריב והאחראית צריכה לבדוק.
• ב- 11.7 – דיברתי עם מירית – שוב קיבלתי תשובה שיבדקו ויחזרו אלי באותו היום. מיותר לציין שלא חזרו.
• ב- 12.7 דיברתי עם ג'ואנה – היא אמרה שיש אישור לזיכוי על סך 99 ₪ ושאני אראה אותו בויזה רק בתאריך הרגיל בו היו מחייבים אותי (כלומר ב-27.7). חיכיתי בסבלנות.
• 31.7 – במקום למצוא זיכוי, מצאתי חיוב נוסף של 30 ₪. דיברתי עם מורן. חוץ מלהגיד נבדוק ונחזור (כמו כל אלה שלפניה) – לא קיבלתי שום תשובה מספקת. לטענתה הכל בסדר והמנוי בוטל רק ב- 12 ביולי..זה שהודעתי על ביטול בסוף אפריל לא מעניין. לטענתה זיכוי של 30 ₪ בלבד יבוצע ב-2 בספטמבר. כמובן שהתשובה שלה לא מקובלת עלי לחלוטין.
לא יתכן שאני מודיעה על ביטול בסוף אפריל ואני עדיין במאבקים לקבל חזרה את הכסף שגביתם שלא בצדק – והמועד הקרוב ביותר לזיכוי הוא ספטמבר. לא יתכן שאני נאלצת להשקיע זמן כ"כ רב וטלפונים במאבק. אני דורשת להזדכות לאלתר בסכום של 99+30 = 129 ₪. מבחינתי אתם יכולים לשלוח לי שיק בדואר רשום.
אם חשבתי לחדש את המנוי ביני לבין עצמי – מיותר לציין שהמחשבה הזו התפוגגה לתקופה ארוכה.
אודה על תגובה מהירה.
כספי סוג הנזק :
החזר מלוא הסכום שחויב לאחר הביטול 129 ש"ח פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה