פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מנוי מעריב נושא התלונה:
‏יום שישי ‏12 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
‏יום ראשון י"ד אב תשע"א
‏14 אוגוסט 2011
לכבוד
מעריב מנויים

שלום רב,

הנדון: תלונה עקב גביית כספים ללא נתינת תמורה

א. במהלך חודש נובמבר 2010, נכנסתי לאתר של מעריב, וראיתי שיש מבצע לקבלת עיתון בחינם למשך שבועיים או חודש, כדי לקבל את המבצע נתבקשתי להזין את כרטיס האשראי. כך עשיתי ואכן קיבלתי את העיתון למשך כשבועיים.
ב. במהלך השבועיים התקשרתי לשירות הלקוחות וביקשתי להפסיק את המבצע, כדי שלא אמשיך לקבלו בתום השבועיים וכמובן שגם לא אחויב בתשלום.
ג. בתום שבועיים הפסקתי לקבל את העיתון כפי שביקשתי, לתומי חשבתי שבכך סיימתי את התקשורת ביני לבין מעריב.
ד. במהלך חודש ינואר שכנה שלי החליטה לתת לנו מתנה, והודיעה לנו שרכשה עבורנו את הירחון נשיונל גיאוגרפיק למשך שנה. משלא קיבלנו אותו, אישתי התקשרה אליכם לברר מדוע איננו מקבלים אותו.
ה. כמענה לשאלתה סיפרו לה מעבר לקו שאנו מנויים למעריב, אישתי מאוד התפלאה שהרי איננו מקבלים אותו, אז מדוע אנו מנויים? אמרו שיבדקו, כמו כן יבדקו גם מדוע איננו מקבלים את נשיונל גיאוגרפיק.
ו. כעבור חודש קיבלנו את נשיונל גיאוגרפיק פעם אחת, וביום שישי בודד הונח ליד דלת ביתנו עיתון מעריב.
ז. שוב יצאה אישתי קשר עם שירות הלקוחות של מעריב, שוב ניתנה אותה תשובה, שוב נשלח גליון בודד ושוב הונח עיתון יום שישי ליד ביתנו.
ח. בחודש מאי, חזרה אישתי ויצרה קשר עם שירות הלקוחות, לאחר שבדקתי את פלט האשראי ושמנו לב שאכן אנו מחוייבים חודש בחודשו בסך 69 ₪ עבור מנוי מעריב, בניגוד לרצוננו ועוד גם לא מקבלים את העיתון. התשובה שקיבלה שיבדקו את העניין.
ט. עקב עומס בעבודה שלי, לא התפניתי לעסוק בעוול שגרמתם לנו עד שנכנסתי לתמונה ביום שישי ‏22 יולי 2011 ,והתחלתי לתעד את התקשורת עם שירות הלקוחות שלכם. ענתה לי רקפת. בשעה 11.30 בבקר,
a. התלוננתי בפניה על כך שמנובמבר מחייבים אותי בסך של 69 ₪ עבור מנוי לעיתון, בניגוד לבקשתי שכן נתתי את כרטיס האשראי לחודש חינם, התקשרתי לבטלו, סיפרתי לה את כל תקציר האירועים. ובמיוחד העובדה שאני משלם ולא מקבל את העיתון.
b. רקפת אמרה שיחזרו אלי תוך עשרה ימי עסקים, ובינתיים היא מקפיאה את העיתון כך שלא אשלם יותר עד שתברר הפרשייה.
2. המתנתי בסבלנות, אך רקפת לא שבה אלי, וכעבור שבועיים ימים שוב התקשרתי, בתאריך 5/8/11. הפעם אלירן ענה לי ואמר:
a. רקפת מטפלת בעניין,
b. אמנם עבור למעלה מעשרה ימי עסקים, הוא יעביר בקשה לטיפול דחוף בבקשה.
c. יחזרו אלי תוך שלושה ימי עסקים.
3. המתנתי בסבלנות, עבר שבוע ואיש לא חזר אלי, התקשרתי אני ב‏יום שישי ‏12 אוגוסט 2011, הפעם אילנה ענתה לי, שוב סיפרתי לה את כל הסיפור, הפעם אילנה הפתיעה אותי בנתונים חדשים.
a. העיתון כבר לא בהקפאה, וההקפאה הייתה לזמן מוגבל בלבד ושהחל מ8/8/11 ההקפאה הופשרה. (יש לציין שרקפת לא הבהירה לי שהקפאה היא זמנית).
b. כמו כן הבהירה לי שאני בתוך מבצע לשנה ולכן לא יכול לבטל את המנוי. עד 8/12/11, בשורה זו לא הייתה ידועה לי כלל ועיקר.
c. כמובן שהתרעמתי על כך, שאני בתוך מבצע של שנה, שגובים ממני כסף חודשים ארוכים, ויותר מכך איני מקבל את העיתון.
d. דרשתי ממנה לבטל את המנוי שלי באופן מיידי, אילנה הבהירה לי שאיני יכול לבטל ושהיא תבדוק מדוע העיתון אינו מגיע לביתי.
e. הבטיחה שתשוב אלי ביום ראשון אחרי שתבדוק את העניין.
4. היום יום ראשון, 14/8/11 פתחתי את דלת ביתי בשעה 6.30 והנה התגלתה לי הפתעה, חיכו לי ליד הדלת לא פחות ולא יותר מאשר שני עיתוני מעריב. לא ידעתי אם לצחוק או לבכות.
a. בשעה 8.00 בבקר התקשרה אילנה, לוודא שאכן קיבלתי את העיתון, הודאתי לה מאוד, היא הבטיחה שתשוב אלי בצהרים כשתסיים את בירור הפרשה.
b. אילנה שוב חזרה אלי בשעה 14.00 בצהרים, והבהירה לי שבדקה עם מחלקי העיתון ולטענתם הם כל יום מניחים לי עיתון ליד הדלת.

הריני להודיע בשבועה, איני מקבל את העיתון מאז נובמבר, למעט שני ימי שישי והיום בבקר,
איני מוכן שתעמידו אותי כשקרן, אני מרגיש שגזלתם את כספי, ואני דורש אותו בחזרה, כמו כן, בשום פנים ואופן לא ביקשתי להיות מנוי למעריב למעט השבועיים חינם אותם ביקשתי ומיד ביטלתי זאת.
לא יכול להיות שאתם מחייבים אותי להיות חלק ממבצע שאיני מעוניין להיות בו.
אני אזרח הגון, ומרגיש שגוף גדול ומכובד כמו מעריב מהתל בי, עושק אותי וגוזל את כספי.
לסיכום, אני מבקש:
1. לקבל את כספי בחזרה החל מחודש נובמבר.
2. להפסיק מיידית את המנוי שלי במעריב.
3. לקבל את גליונות נשיונל גיואגרפיק בהתאם למתנה


בתודה
אריק וירצבורגר
רח' גת 21 קרית משה ירושלים
02-6510036, 050-6511816
כספי סוג הנזק :
החזר כספי, ביטול מנוי פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה