פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הצלחה לבטל את מנוי מעריב לילדים ויומי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
מעריב לילדים
בתאריך 2 לאוגוסט החלטתי לבטל מנוי למעריב ילדים עקב חוסר עניין, התקשרתי למנויים ודיברתי עם שוש שהסבירה לי שהקנס הינו על פי המחיר המלא בפועל של גליונות שקיבלתי ע"ס 189 ש"ח, הסכמתי לכך ושלחתי פקס ומייל עם הפרטים, אך עד היום 16 לאוגוסט אני ממשיך לקבל העיתון, משמרי לקוחות מנסים להתקשר אלי למרות שביקשתי לא וכל פעם מפחידים בקנסות חדשים
מעריב יומי
עשיתי מנוי למעריב על פי תנאים שנציגת מכירות בשם שרי הסבירה לי, בפועל הפרטים שמסרה היו שגויים (הטעתה לגבי צורת החישוב לפי מחיר עיתון בסופ"ש, לא הגיוני שנציגת מכירות תטעה בצורה עיקבית באי ידיעת מחיר העיתון שהיא מוכרת שעל פיו מחושב המנוי)
לאחר שבועיים שקיבלתי את העיתון והבנתי שהמחיר שגבו ממני מבוסס על חישוב שגוי התקשרתי לבטל, שימור לקוחות חזרו אלי תוך הבטחה ליידע אותי בתיקון הטעות (גם במחיר וגם לגבי שרי), כמובן ששום דבר לא קרה, המשיכתם לגבות מחיר שגוי, ב 2 לאוגוסט התקשרתי לבטל (נשלח פקס ומייל) ומאז כל כמה ימים מנסים משימור לקוחות להפחיד אותי בקנסות הולכים וגדלים
כספי סוג הנזק :
ביטול מתאריך הבקשה ותשלום הקנס למעריב ילדים בלבד פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה