פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוזה חד צדדי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏19 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
צפון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני מנויה על עיתון מעריב, למרבה הצער היום יום ו' 19/8/2011 לא קיבלתי את העיתון .ו8 פעמים לפני,במהלך התקופה שאני מנויה (15/12/2010 ) . בכל פעם שאני מתקשרת, עונה לי מוקדנית שידיה כבולות .והיא תזכה את החשבון שלי.
ואין לה אפשרות לחזור אלי וכו וכו וכו . ביקשתי לבטל את המנוי , מפני שלא מקובל עלי חוזה חד צדדי, שבו אני משלמת ולא מקבלת את המוצר.שום תלונה שלי לא נרשמה אצלם לבקשתי שלא לחדש את המנוי באופן אוטמט כמו שקרה השנה הובטח לי שירשם מתברר ששום דבר ממה שהיה לא נרשם ולא תועד.הבטחות כנראה זה הצד הכי חזק בעיתון מעריב ,
ההוכחה היחידה שיש לי לגבי התלונות הם הזיכויים שאני מקבלת.
תודה רבה
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיגיע העתון בכל יום כפי שרשום בחוזה פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה