פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סרוב לסיים מנוי למרות בקשת הלקוח. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏08 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
כמו רבים לפני גם אני ביקשתי לא לחדש את המנוי בתום 3 שנים. אך להפתעתי חוייבתי על סכום גבוה בכ 50% בגין המשך מנוי על העיתון בניגוד לבקשתי. וכאשר ראיתי שהעיתון לא מפסיק להגיע התלוננתי על כך בפני המוקדנית (מורן) אשר לא נתנה לי לדבר וענתה בחוצפה. אני דורשת את החזר הכספים שנגזלו מחשבון כרטיס האשראי שלי ואת הפסקת המנוי לאלתר. אין לי שום כוונה להמשיך ולקרא את העיתון כך מתנהגים נציגיו כלפי לקוחות נאמנים!!!

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה