|
|
|
|
|
|
סרוב לסיים מנוי למרות בקשת הלקוח. |
נושא התלונה: |
יום שלישי 08 נובמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
כמו רבים לפני גם אני ביקשתי לא לחדש את המנוי בתום 3 שנים. אך להפתעתי חוייבתי על סכום גבוה בכ 50% בגין המשך מנוי על העיתון בניגוד לבקשתי. וכאשר ראיתי שהעיתון לא מפסיק להגיע התלוננתי על כך בפני המוקדנית (מורן) אשר לא נתנה לי לדבר וענתה בחוצפה. אני דורשת את החזר הכספים שנגזלו מחשבון כרטיס האשראי שלי ואת הפסקת המנוי לאלתר. אין לי שום כוונה להמשיך ולקרא את העיתון כך מתנהגים נציגיו כלפי לקוחות נאמנים!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
מעריב שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|