פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהבטחה< נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
עשיתי מינוי למעריב יומי לפני כחודש, הנציגה הבטיחה לי תלושי קניה(רב תו) ע"ס 200 ש"ח(יש לי את זה בכתב)
לאחר ימים רבים הגיעו אלי תלושי קניה ברשת"רנואר" שלא ביקשתי ולא סוכם שאקבל.
פניתי למעריב, אמרו שהקלדנית טעתה, והציבו בפני תנאי לקבלת תלושי הקניה שהובטחו לי: עלי לשלוח למעריב בדואר רשום את תלושי"רנואר".
הסברתי להם שאין לי זמן ללכת לסניף הדואר ולשלוח על חשבוני דואר רשום למעריב, ושאני מוכן לפתרונות יצירתיים אחרים( להחזיר את תלושי רנואר לשליח שמביא את העתון, לתת להם את מספר תלוש השי כדי שיבטלו אותו וכו') והם לא מסכימים לכלום.
אני לא מוכן לתקן את הטעות של מעריב ע"ח הזמן שלי או הכסף שלי, ולא מסכים לעמוד בתור בדואר בגלל טעות של קלדנית במוקד מעריב, זו חוצפה לבקש זאת ממני.
כספי סוג הנזק :
לקבל את תלושי רב תו שהובטחו לי פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה