פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנתקות ממעריב נושא התלונה:
‏יום שני ‏21 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קרליבך ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
התקשרות לעיתון "מעריב".הנני מנויה לעיתון מעריב שנים. בעקבות חידוש מנוי הובטחו לי 2 ספרים חינם.
הספרים לא הגיעו ובבקשותי הנשנות נאמר לי שהם בדרך אלי.
מאחר ונואשתי מהבטחותיהים בקשתי לבטל עמם את העסקה.הועברתי לאחראית בשם אירית שדברה בתוקפנות ואמרה שהיא מפסיקה לי את משלוח העיתון.
לאחר שבועיים החל להגיע אלי עיתון בכל בוקר. התקשרתי והסברתי שאיני רוצה את העיתון..בד בבד הגיעו גם הספרים הודעתי להם שאיני חפצה בספרים שהגיעו לאחר ביטול העסקה.
בעלי נסע למעריב החזיר את הספרים. אך אלה ממשיכים לשלוח לי את העיתון שכמובן כרוך בתשלום ומחייב אותי להתקשר ולבטל את העיתון.
מה הכפייה הזאת? מדוע אי אפשר להתנתק?הסכמתי שיחיבו את העיתון במחיר מלא ללא מבצע.ללא מואיל. איני יכולה לדבר בטלפון עם אף אדם בעל תפקיד כדי לסגור את העניין. המוקדניות קיבלו הוראה לא להעביר שיחות.התשובה: יחזרו אליך ואף אחד אינו חוזר.
משהו חייב להפסיק את מדיניות הכפייה בהתקשרות.
מעריב הפך לשותף החוגג על כרטיס האשראי שלי. אנא עזרו לי "להתגרש" ממעריב -בצורה מכובדת.
מאשה
בזבוז דמן ורוגז מיותר סוג הנזק :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה