פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנתקות ממינוי עיתון "מעריב" נושא התלונה:
ניסמבלט מריו / צילה שם/כינוי:
‏שבת ‏03 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
נשלחו לדוא"ל [email protected] הודעות ב- 03/12/11 וב- 11/12/11 עם בקשה להפסקת המנוי- בהקדם, תוך ציון ש"מעריב" מפירים את זכותי לבטל עיסקת מכר מרחוק, מה עוד שהעיתון אינו מספק לי חשבוניות/קבלות על התשלומים ש"יורדים" אוטומטית דרך כרטיס האשראי שלי. גם לא קיים חוזה בין הצדדים!

ב-18/12/11 נשלח גם פקס למחלקת שירות לקוחות, למספר 03-7648617 עם אותה
בקשה של הפסקת המנוי לצמיתות!

לכל הנ"ל לא קיבלתי כל תגובה וחוששני שהתעלמותם מבסרת על המשך המנוי והמשך גביית הכספים אשר אינו מגיע להם.

מבקש את עזרתכם על מנת לעזור לי להתנתק מהם, מיידית!

בברכה ובתודה מראש על העזרה.
מריו ניסמבלט
בזבוז זמן / הרבה עצבים סוג הנזק :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה