פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כבילה לחוזה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
מזה זמן אני מנסה לבטל את חידוש המנוי שעשיתי לעיתון "מעריב" בחודש אוקטובר 2011 ,אך לצערי ללא הצלחה רבה, בתואנות שווא, דברי כזב, הולכת שולל ותחבולות שאתם נוקטים .לפיכך, משלא הצלחתי להשתחרר מכבלי המנוי באמצעות עשרות פניות טלפוניות, לא נותר לי אלא לפנות אל מחלקת מנויים בכתב, באמצעות דואר רשום ובמסירה אישית שעלותו כ- 25.70 ₪.
פרטי התלונה:
בחודש מאי לקראת סיום המנוי יצרה עימי קשר נציגת שירות לקוחות של מעריב והציעה לי לחדש המנוי באותו מחיר: 99 ש"ח כשלמנוי יצורף מידי שבוע שבועון "רייטינג" ושבועון "את" חינם. בחודש ספטמבר חדלו השבועונים להגיע ובעקבות פנייתי אל מעריב הסבירו לי כי הפסקה הפצתו של עיתון רייטינג עיתון רייטינג הודעת להם כי ברצוני להפסיק המנוי כי מדובר בהפרה חד צדדית של חוזה. ואז כעבור מספר ימים חזרה אלי עמליה מקשרי לקוחות והציעה לי הצעה כי מחיר מנוי יהיה 79 ש"ח והוא יכלול את ירחון את חינם.
מפאת קוצר היריעה אציין כי עיתון את לא הגיע אלי במהלך 3 חודשים בהם אני מנויה. למרות אין ספור טפונים אל מחלקת מנויים והבטחות כי ישלח .
בתאריך 8/12 ביקשתי לבטל המנוי הודיעו לי כי יחזרו אלי מקשרי לקוחות תוך 3 ימי עסקים . כמובן שלא חזרו אלי. שוב התקשרתי בתאריך 16/12 דרשתי שיעבורו אתוי למחלקת קשרי לקוחות שוחחתי עם רחל ומשראתה כי אינה יכולה לשכנע אותי להמשיך במנוי. הודיעה לי כי אחוייב "בקנס", בעלות המנוי ללא הנחה. משהסברתי לה כי מעולם לא הוצגו בפני תנאטי היצאה מהעיסקה וכי כמובן לא נשלח אלי החוזה בהתאם לחוק הגנת הצרכן באשר לעיסקאות טלפוניות, וכי בעצם מעריב הפר העיסקה על ידי כך שלא שלח לי את עיתון "את". הודיעה לי כי מאחר ואני רשומה בתיק הלקוחות של עמליה, עמליה תחזור אלי מיידית.
למרות פניות נוספות למעריב מנויים עמליה לא חזרה עד היום והמנוי ממשיך.
להתנהל. היום שלחתי מכתב רשום עם אישור מסירה שעלה לי 25.7 ש"ח בוב הודעתי על הפסקת המנוי. ודרשתי כי ההפסקה תכנס לתוקף מיום הודעתי הראשון 8/12 כמו כםן דרשתי לזכותני במחיר 3 גליונות של עיתון את שלא קיבלתי והנני דורשת פיצוי כספי בגין בזבוז זמן ועגמת נפש .

ונזק כספי סוג הנזק :
הפסקת המנוי ופיצוי כספי. פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה